12 ja 13 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marika

Vieras
Hei! En ainakaan huomannut että tähän ketjua vielä olisi ollut.Elikkä mulla osuu tuo jännäys joko Vkl tai ihan alkuviikkoon. Olisi mukavaa vaihdella kuulumisia samanlaisessa tilanteessa olevien kanssa,aikakin menisi nopeammin.Meillä on yritystä takana päin vasta muutama kk ja vielä tässä vaiheessa aika rennosti harjoiteltu,mitään paniikkia ei vielä ole iskenyt,että hampaat irvessä yritettäisi,vaan lähinnä sellainen periaate että vauva on tervetullut jos on tullakseen.Aurinkoista kevättä ja positiivista mieltä kaikille!

Hei vaan Marika! :)

Ollaan taas samassa ketjussa (vai ootko sama??).. Ajattelinkin, että ihme, kun ei vielä oo jännäysketjua, mutta mietin kanssa etten sellasta itekään jaksa perustaa. Hyvä kuitenkin kun teit sen mun puolesta. :)

Mulla on nyt meneillään 21/28-32, viikon 13 torstaina olis kp28, elikkä niillä tienoilla pitäs menkat taas alkaa. Ovis oli lämpöjen mukaan jo kp13.

Meillä ei olla tässä kuussa panostettu ihan täysillä, että saas nähdä.. Oikeestaan vaan yks kerta on sellanen, joka olis voinut tulosta poikia, mutta seuraillaan tilannetta. :)

Mites, onko sulla oireita ollut?

Hei punatulkku! Täällä sitä taas ihmetellään maailman menoa,eli kolmas ketju missä me taas ollaan.Meillä ollut kaikenlaista muuta touhua tässä,ei harmainta hajua milloin ovis oli.Tänään vasta tajusin että kohta on kierto siinä pisteessä.tytöllä oli melkein viikon maha sekaisin ja autoa on korjailtu monta viikkoa,meni jopa toisella kerralla katsastuksesta läpi.Oireista en osaa sanoa juuta enkä jaata,tänään oli jo maha kipeä,jännitin varmaan sitä auton käyttöä,kun loppui jo.Toivotaan että muitakin tänne ilmaantuisi,ettei ketjun tynkä kuivuisi ihan kokonaan!

Hei, liityn jännääjiin. Menkkojen pitäisi alkaa ensi keskiviikkona, sillä ovis oli kaikkien mittareiden mukaan 13.3. Tänään alkoi jomottaa selkää ovis-/menkkamaisesti ja (anteeksi!) tuli kananmunaa. Onkos jollain kokemusta moisesta? Pari päivää nyt väsyttänyt ja nukuttanut oikein kunnolla, joten jo elättelin toiveita. Mutta nää selkäjomotukset ei kyllä lupaa muuta kuin menkkoja :( Lisäksi tasan viikko oviksesta mun krooninen sairaus yhtäkkiä paheni. Taitaa taas olla ihan kumma kierto. Osaako joku sanoa, mitä hormonitasapainossa tapahtuu viikon päästä oviksesta? Mun luteaalivaiheen pitäs olla 15 päivää.

Marika, sulla saattaa olla oikein hyvät mahikset nyt kun et ole pahemmin miettinyt oviksia yms. Kait ne helpoimmin raskautuu, jotka ei aattel edes koko asiaa. ainakin siltä tuntuu, kun kuulee ""vahingoista""...

Aurinkoista viikonloppua kaikille! Ulkoilu muuten saattaa auttaa asiaa :) Plussia!

Juu minäkin saavun tänne vaikka uskon ettei ole etes mitään odotettavaa kun tässä kierrossa oli vuoto noin 15 päivää, enemmän ja vähemmän! jos kierto pysyy ennallaan niin huomenna su täytyisi tai pitäisi tai.. eli siis tänään on kierron viimeinen päivä! Oireita ei kai ole mitä nyt saa sitten kuvittelemalla tulemaan itselleen!! ovista en ole vielä alkanut testaamaan kun tuntuu että siitä tulee vaan lisää ressiä! Niin vuosi ollaan yritetty ja 1 keskenmeno takana. kevään aikana ollaan kai menossa lapsettomuustutkimuksiin! Että näin.

Jo tuli täti kylään viikonlopun kunniaksi. Se siitä luteaalivaiheesta :( Luovun jännäämisestä, mutta toivotan teille kaikille muille paljon plussia!!! Aurinkoista viikonloppua!

Heippa!

Pahoittelut Katariinalle, jota en ehtinyt edes toivottaa tervetulleeksi ennen kun lähdit.. Ainulle tervetuloa ja toivotaan nyt, ettei tarttis mennä niihin tutkimuksiin ollenkaan..

Täällä sellasta, että on ollut hämärää, pientä ""pahoinvointia"", tai sellasta lievää huonoa oloa nyt jo ehkä viikon verran. Sit lisäks tuntuu kaikenlaisia tuntemuksia tuolla mahan pohjalla, mutta niistä nyt ei ota selvää ollenkaan.. Mutta ei auta kun odotella..

Eikö meitä jännääjiä oikeesti oo enempää vai pitääkö haaveilijat lomaa tässä kuussa kun eivät haaveile jouluvauvasta..?

-punatulkku 24/28(-32)

Moi Punatulkku ja kumppanit.Mulla kierron pituus ollut kauan vakio 26.Tosin viime kierroksella olikin 27 ja ehdin jo ajatella että joko onnisti,mutta sitten tulla tupsahdin takaisin maan pinnalle.Pientä jännitystä nytkin kun 27 päivä alkaa kääntyä illan puolelle,kun ei oikein mitään oireita ole.Illalla tuntui vatsassa ihan kuin kärpänen olisi pörrännyt sisällä.Selkä ollut vähän kipeä.No ensi viikolla olen viisaampi,kävi miten kävi.Ei taida tosiaan kukaan muu haaveilla joulukuun vauvasta,kuin me.Tämä olisikin kivaa jos nyt tärppäisi meillä,tytölläkin on joulun alla synttärit.Tänään iski into katsella tytön pienet vaatteet kaapista pois.Laatikkoon laitoin,jos vaikka joskus olisi käyttöä niille.

Liityn jännääjiin, olenkin etsiskellyt että löytyykö tällaista ketjua :)
Meillä yksi lapsi ennestään (04) ja nyt vähän sellainen puolihuolimaton kuukausi takana - että mahkut ois ;)
Päätin etten jännitä, en kiinnitä pahemmin huomiota, että annan olla vaan. Kun ei ole oikeastaan tarkoituksella ""alettu hommiin"".
Kun huomaisin että tuulet puhalsi laskematta täysin oikeasta suunnasta, ovuloinnit ja kaikki meni päivälleen oikein.. alkoi kutkuttaa mielessä että mitä jos sittenkin.
Vielä eiliseen saakka olen ollut ihan cool asian kanssa.

Arvatkaa onnistuuko nyt kun on ihan päivien sisällä miten käy..?

Hyvää viikonalkua kaikille!

Jännääjä minäkin. Eilen olisi pitänyt jo alkaa kuukautiset. Mutta ei vielä ole näkynyt. Tietääkö joku näistä lämmöistä mitään, kun viime viikolla oli korkeat ja päivä päivältä laskeneet? Oviksen uskoisin olleen 12.3-13.3. Muita oireitakin olin huomaavinani, mutta ne nyt voivat liittyä ihan kumpaankin vaihtoehtoon.

Moimoi!

Ne lämmöthän nousee ovulaation jälkeen, pysyy ylhäällä koko luteaalivaiheen ja laskee sitten joko ennen kuukautisia tai aikana, vähitellen. Mut on toki yksilöllistä ja nehän pitäs ottaa joka aamu samasta paikasta samaan aikaan ennen ""heräämistä"" (eli ylösnousemista) ja saman unimäärän jälkeen (vähint. 3h), eikä siltikään vissiin saisi täysin luottaa. Mutta kokeilemalla oppii. Mulla ainakin on näyttänyt aika oikein aina. Tänään oli laskenut hippusen, eli saattaapi olla, että tipun porukasta jonkun päivän päästä. Mutta toivottavasti en. :)

Plussatuulia ja nättejä ilmoja!

punatulkku

Kuinkas teidän silmät? Joko on harmaata reunaa havaittavissa? Heh... :)
Hauska ajatus siitä että näkisi silmistä; miksi ei, mutta kyllä ainakin meikäläisellä kasvaa into potenssiin kuusisataa kun kuvittelen kaikenmoisia harmaita.

Menkkamaisia kipuja, rintojen lievää arkuutta.. viime kuussa jännäsin ihan samaa asiaa ja suht samoilla oireilla (oli vain paljon enemmän pahoinvointia!) - ja menkat tuli.
Nyt vähän pelottaakin että alkaahan ne kuitenkin :(

Voi kökkö.
Lupasin itselleni etten jännitä. Ja mua jännittää ihan vietävästi.
Viime kuussa oli aivan satavarma että olin raskaana, en ollut.
Nyt mies on varma että olen raskaana -ja multa puuttuu ""se olo"". Ole nyt tässä sitten rauhallinen.

Edellistä lainaten: PLUSSATUULIA kaikille!!!!

Hei taasen kaikille! Onpa kamala ilma tuolla ulkona,taidan pysyä loppupäivän sisällä.Mullakin alkoi tässä toissailtana tai melkein yötä tuo oli,että sellaista taas.Mutta ei toivo vielä ole mennyt,eihän tässä vielä oikein ole yritetty edes.Toisaalta ihan hyvä kun en ollut,tyttö kun tässä taas ollut vaikka millaisessa taudissa niin paremmin jaksaa hoitaa pientä kun ei ole vauva tulossa.Kun ne oireet ei ollut kovin kivoja alussa ainakaan.Mutta jatkakaa te vielä,käyn vielä katsomassa kuinka muilla hommat edistyy.

Juu, Marikalle pahoittelut. :( Mutta hyvä asenne sulla kuitenkin, sille nostan hattua. Eihän meillä mikään hätä oo..

Mä oon vielä mukana, tosin vasta torstaina pitäskin menkat alkaa. Edelleen rinnat arat, masussa ""tuntemuksia"" ja pientä pahaaoloa.

Katsellaan..! :)

Ja tervetuloa uudet, jollen vielä muistanut toivottaa! Elkää ihan heti lähtekö pois..vai olikos teitä vaan yksi..

Meikkis on ainakin uusi ja täällä edelleen.. viime kuuhun verrattuna; nyt ei ole pahoinvointia, mutta rinnat on tosi kipeät (ennen ei enää näin lähellä menkkoja ole ollut tällaista vaan oireet ""tasottuneet""), sarjoja juilii. Laskin että huomenna viimestään pitäisi alkaa..

Heräsin 05 outoon oloon.. samanlainen flunssainen lievän pahoinvoinnin ja säryn aalto kuin ekaa odottaessa - etiäinen? ;) Saas nähdä.

Miksi vatvoa täällä, miksei odota vaan että alkaako vaiko eikö?
Siksi ettei vaan yksinkertaisesti pysy ;)

Moi Klezmer!

Täällä me vielä sinnitellään, ja molemmilla pitäs huomenna alkaa menkat.. Mä kopsaan tähän toisesta ketjusta mun tekstin, kun en jaksa näpytellä. :)

Mä tässä just nukuin puoltoista tuntia, olin vaan niin poikki. Tänään aamulla oikeen oksetti kunnolla hetken aikaa, mutta meni onneks ohi. Sit on kans ollut aikamoista myllerrystä mahassa (kiristystä, kutitusta ja kipua), vähän silleen kun menkkojen aikana välillä. Rinnat on kans arat, mitä ei mun mielestä oo ollut ennen muuta kun välillä, nyt koko ajan.. Lämmöt on vielä ylhäällä.. Sit oon kans ollut jotenki kiukkunen pari päivää, mulla ei tavallisesti oo pahemmin mitään pms:ää, mutta kyllä joskus huomaa sellasta ärtyisyyttä. On tää, kun välillä on muka ihan varma, et jotain tapahtuu, sit taas ei.. Ei auta muuta kun ootella. :)

Sellasta täällä. Nyt siis 27/28-31. Lämmönnousun mukaan pitäs menkkojen siis alkaa huomenna (jos luteaali 14päivää). Viimeks tosin oli se luteaalivaihe 15päivää.. Hmm.. No, pitää keksiä jotain muuta tekemistä etten vallan aattele vaan näitä..

Palaillaan asiaan!

Sinnitellään :)
Mun laskujen mukaan pitäs tosiaan alkaa huomenna (villimpien laskujen mukaan tänään). Jännittävää tää on -huh :D

Pahoinvointia ei ole, rinnat todella kipeät (yöllä oikein särki), repästykipuja hieman.. lämmöt ylhäällä. Väsyttää, mut mua väsyttää muutenkin tosi paljon yleensä.

Tiedä näistä.. jatketaan sinnittelyä :)

Joo no tulipa tuossa pientä ruskeaa vuotoa mutta eipä olisi tarvinnut sitten edes sidettä!! No maanantaihin pitäisi odotella että kävisi sitten pissimässä purkkiin mutta turha varmaan on mitään suuria odotella!
No aika näyttää!

Onnea kaikille!

Hei vielä! Muutamilla näyttäisi olevan jännitys huipussaan.Minä tänään ripeänä tyttönä lähetin filmit kehitettäväksi ma. sain jo kuvat tänään.Katsoin sitten noita tytön kuvia,kun laitoksella oltiin.Ja muistui mieleen kun häntä aloin odottamaan,juuri olin saanut tietää että vuodeksi olisi töitä,ja suorastaan kauhuissani kävin vessassa vähän väliä,mutta ei näkynyt paperissa mitään.No kun asian laita selvisi oli ihan mukavaa,töissä olin sitten muutaman kk vain.Kaikkea sitä mieleen tuleekin. Mutta täällä pidän peukkuja pystyssä että plussaa tulisi teille jäljellä oleville.

Heräsin yöllä viiden maissa kun mies lähti töihin - huomasin samalla että näyttää että menkat on alkamassa.
Jos vuoto jäisi tähän niin ok, mutta en millään usko :(

Mutta niinkuin sanottu, kerkesin innostumaan vaikkei ollut edes varsinaisesti yritystä päällä. Työrintamalla olisi juuri nyt kaikkein potentiaalisin sauma joten hyvä näin. Jos kaikki menee hyvin, voi ensi kuussa yrittää ihan oikeasti. Tai ehkä enemmänkin toukokuussa.

Poika on niin ihanassa iässä (tulee kaksi) että ihana nauttia tästä ajasta!

Onnea matkaan ainakin Punatulkulle, muillekin!!!!!!

No voi.. :( Mutta onnea sitten ensi kuukauksissa! Mä nyt jään näköjään yksin pitämään keskustelua yllä.. :) Mulla ei vielä mitään, maha on ollut kipeä, mutta eipä siitä ota selvää.. Lämmöt oli aamulla vielä 37. Mä tuun sit ilmottelemaan et miten kävi. :)

Hei punatulkku! Kyllä minä täällä vielä ainakin maanantaihin asti pyörin kun toisaalta tietää ettei ole mutta sitten taas toisaalta! Olen ainakin ollut pirun äkäinen tässä tovin verran (niin kun viimeksikin ennen keskenmenoa) ja tuntuu että kaikka pienetkin asiat loukkaa kovasti. Mutta ei pitäisi alkaa itselleen rakentamaan mitään pilvilinnoja kun tietää että vastassa on kova maa muutaman päivän päästä kuitenkin! (tietenkin tekisi mieli mennä jo tänään testiin niin eipä tarvitsisi rassata mieltään moisella! No toivotaan muille vielä listalla olijoille plussa onnea!!

Yhteistyössä