11v synttärit?? Mitä ohjelmaa keksis??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aion pitää mun 11.v synttärit niin et leikitään kaikkii leikkei esim:otsapokka,eläintieto visa,piilosta,singstaarii ja kaikkee tollasta ei siihen mitä kauheen kummosta tarttee järjestää.Ne on pienet parin tunnin synttärit.Ja kivaahan niissäkin on ainakin mun mielest. mut ihan sama.

mun synttäreil me ainakin tehää kaikkee aarten metsästystä ja myrkkykarkkii mä lainaan poikien huonetta(niil on isompi huone)ja teen sinne este radan sitte me mennää ulos tekee jotaa(jos ilma sallii) kait hypitää korkeutta ja pituutta ja leikitään meidän koirien kans käskin äiskän pitää yllätys synttärit et mä laitan kutsuihin nimet ja paikan missä ne pidetään mut äiskä laittaa ajan ja päivämäärän

mulla on 11v. synttärit just tulossa ja aijoin äitin kaa lakata kaikkien kynnet ja laittaa hiukset, jne. tieto visat ja muut sen tapaiset on kivoja. olin juuri tänään kaverini synttäreillä siellä oli myrkkykarkkii, limboo...Pidän tuollaisista! : D

Yökylä synttärit? Me mentiin leffaan ja sit tehtiin kotona pizzat kaikille ja sit ku odoteltiin että kypsyy niin tein itse semmosseen pelin ku hullut kortit ja sit siihen palkinnoks jtn. karkkia

Meilläkin "järjestetyt" synttärit loppui kymppi synttäreihin. 11 vee synttäreille vuokras leffan, sipsiä, popparia, karkkia, limua jne. Leffan jälkeen menivät leikkimään tuikkista ulos ja taisivat paistaa makkaraa grillissä.

Yhteistyössä