Ä
Äiti on vähän väsynyt..
Vieras
Meillä 11kk lapsukainen herää "parhaimmillaan" 3kertaa yössä maitoa vaatimaan ja muutaman kerran tuttiakin vaatii yön aikana, oon yrittänyt että en ainakaan maitoa antaisi yöllä, mutta huonoin tuloksin... Oon itse niin väsynyt etten jaksa kauaa antaa hänen itkustaa ja muutenkin musta tuntuu tosi sydäntä särkevältä kuunnella kun toinen surkeana itkustaa.. ei auta silittely ja päivisin/iltaisin syö todella hyvin eli nälkääkään en usko itkevän.. Alkaa olla todella toivoton olo kun oon yksin lapseni kanssa ja toinen on syntymässä joulukuussa, ennen toisen syntymää olisi niiiin ihanaa kun saisi tämän esikoisen nukkumaan yönsä kunnolla...
Olisko kellään mitään hyviä vinkkejä miten saisin meidän yöt sujumaan niin että saisin välillä itsekkin unta? Enpä ole 11kuukauteen nukkunut kuin maksimissaan 3h/yö, eli todella vähissä on mun yöunet..
Olisko kellään mitään hyviä vinkkejä miten saisin meidän yöt sujumaan niin että saisin välillä itsekkin unta? Enpä ole 11kuukauteen nukkunut kuin maksimissaan 3h/yö, eli todella vähissä on mun yöunet..