V
"vieras"
Vieras
Apuja, neuvoja ensikertalaiselle! Eli meillä 11kk vauva jolle olen viiliä aloitellut. Mitä muita hapanmaitovalmisteita tms.vauvalle. Mitkä hyviä, mitä muut antaneet? Oletteko antaneet tai missä vaiheessa annoitte viilistä ym.sokeroituja jugurtteja? Nytkö vain maustamatonta tavallista maitorahkaa hedelmäsoseen kanssa ja jotain maustamatonta jugurttia? Vai mitä? Tuntuu että kaupat pursuaa kerrosviilejä ym. mahdollista niin miten niistä valita ja mitä jättää ostamatta?