---

meidän poika on ihan pienestä saakka kanssa satuttanut päätään. käbvelytuolissa kun istui niin takoi naamaansa siihen rattiin. sitte pinnasängyssä lyö takaraivoaan pinnoihin. sitte suutuksissaan just mihin milloinkin. katson aina jos meno yltyy liian kovaksi niin menen väliin ja siirrän huomion muihin puuhiin.
 
Kuulostaapa niin tutulle :D Meillä poika 2v2kk ja on harrastanut tuota pään hakkaamista ja itsensä läpsimistä jo tovin. Mutta kaippa se siitä ajan kanssa. Neuvolassa teki sitä ja täti sanoi vain että monella tuo on just uhmaa.
 
Meidän poika 1v8kk on ihan samanlainen. Lyö päätään käsillään ja eilen rupesi hakkaamaan nyrkeillään. Tuntuu kyllä äidistä kurjalta, ja koitan aina saada hänet lopettamaan. Ihme juttu...mä olen kanssa ollut samanlainen pienenä. Tosin olen hakannut päätä myös seiniin ja lattiaan... :/
 
kc2
meidän neiti myös hakkaa päätään lattiaan suutuessaan ja puree itteensä taikka sit mua. niin ja lyö päätään käsilläänkin..neito on 1v4kk ja tehny varmaan parisen kuukautta noin. ja tää on joka päivästä,likka suuttuu ihan millon mistäkin.
 
AAM
meillä kans :wave: niin tylsää kun se onkin olen yrittänyt olla huomioimatta sitä ja kiinnittänyt kaverin huomion muuhun... jos ei ole onnistunut niin silloin kieltänyt että tulee iso pipi että lopettaa ajoissa ennenkuin pahempaa käy. parit mustelmat on täälläkin suurin tapaturma onneks.. nyt on alkanut hillitsemään että se ole kestänyt kuin senn pari kk onneksi pahin itsehakkausvaihe.. :|
 

Yhteistyössä