11/08 masunkasvattajien murut *loka-marraskuussa*

anzkuli:
Kaikki nään sukurasitteet oikeesti kyllä tuntuis kertyvän. Ei puutu enää sit kuin suonikohjut
niin...mä huomasin raskaana ollessani et pohkeen sivulle ja nilkkaan ois semmoset täällä kehittymäs... :kieh: :( ja tosiaan samat lonkkavaivat mullakin ja kummassakin suvussa reumaa...nice :headwall:

tänään tehtiin sormiväreillä tms. vilhon jalkapohjien jälkiä paperille kerhossa. väsätään niistä sit isänpväkortteja. maanantaina tehtiin jo kädenjälkikortti mut siitä tuli ruma kun koristelin sen ihan miten sattuu.

nyt vasta tajusin että tällä viikolla tääläkin sais jonottamalla lapselleen influenssarokotteen. nyt sit mietintään että pitäiskö. huomenna on vilhon rokotetutkimuskerta,taidan vähän kysellä sielläki asiasta.

ja sen kierukan meinaan nyt poistattaa kunhan ajan saan varattua.ja sit ois papa-koe perjantaina,argh. eilen kävin hammaslääkäris ja kerrankin oli hampaat kunnossa! kymmenessä minuutissa olin jo pihalla! =)

mitäs muuta...kauheesti mun piti kommentoida teidän juttuja mut nyt oon unohtanut, höh. ainaskin maotaolle onnea ja jaksamista töihin! ja onnitteluja taas 1-vuotiaille jos en ole jo onnitellut ja haleja yöunien puutteesta kärsiville! toivottaa nimim. aivokuollut zombienoonie ja vilho 11,5kk
 
Tervehdys!

Luminka: vitsi sä oot neulonu ihan hirveesti! Hurja vauhti :D

Kävin äsken esikoisen koululla vanhempain vartissa ja pelkkää hyvää onneksi oli opella kerrottavana :)

Meillä olis Lumin synttärijuhlat lauantaina ja nyt pitäs päättää ne tarjottavat ja hankkia ainekset. Jotenkin on motivaation puute. Ja haluisin oikeestaan pakata kauheesti jo mut ei oo sit kiva jos synttäreillä on laatikoita pitkin poikin eli odottelen nyt et saadaan kekkerit eka vietettyä. Miehen sisko meinas tulla kanssa juhliin pienen alle kaksiviikkoisensa kanssa :heart:

Ei mulla oikein mitään kirjotettavaa tuukaan mieleen nyt. Ens kerralla enemmän!
 
Tää kuulostaa ihan kaameella, mutta mun olo helpottui heti kun kuulin että muillakin IHAN SAMANLAISIA sormi ja varvasongelmia!!!
Mulla ihan samanlailla juuri keskisormi vääntyy vinoon ja vielä niinkuin oisi kynsi vinossa kohta... :LOL: KOmeet on kädet pian!
Ei tuu vanhuus yksin, ensi viikolla 30 poksahtaa rikki, niin ei tässä sitten vissiin enää mitään nuoria olla, kaikenlaiset vaivat lisääntyy, toivotaan että pysyy siedettävien rajoissa ja niistä selviää hengissä! Kuka sanoi että elämän helppoa pitäis ollakaan!

ps. mulel tulee kanssa ihan takuulla suonikohjuja! Ehkä sitten 40-50-60 vuotiaana, vasta, tai jo..... |O
 
mulla myös samanlaiset sormet kuin Luminka kuvaili, kääntyilevät ja vääntyilevät mihin sattuu :| Perjantaina on lääkäri itellä niin kysäsen samalla noista. Välillä ovat kovinkin kipeät. :/
 
Merkki. VÄsyttää ihan tuhottomasti, oon saanut varmaan yliannostuksen ulkoilmaa... esikoinen on kahtena päivänä raahannut mut ulos haravoimaan ja nyt ollaan haravoitu kyllä jo omat ja naapureitten pihat! :LOL:

HM..zzzz....
 
Mä aloin heti tuijotella sormiani :LOL: Mulla tuli rasitusvamma peukaloihin matkarattaiden työntämisestä. Ihmettelin joskus keväällä, kun mun peukalonjuuret oli yhtäkkiä aamuisin kipeät ja naksui. En keksinyt mitään selitystä, lääkärillekin asiasta valitin (mutta sanoi, ettei se mitään vakavaa ole). Mun äiti oli nyt syksyllä Otsoa hoitamassa pari päivää ja alkoi heti valitella, että rattaiden työntämisestä tulee peukalot kipeäksi :x Siitähän ne munkin peukalokivut johtui, en vain osannut yhdistää sitä silloin uusiin rattaisiin :D

Tänne ei mitään mullistavia. Poika kävelee nyt jo sujuvasti ja päiväkodissa menee hyvin. Viime yönä nukkui heräämättä kertaakaan, jee! Nukkuu nykyään klo 20-7:30. Päiväkoti kyllä selvästi väsyttää ja poika saa välillä iltaisin kiukkukohtauksia, vaikka nukkuu toiset päiväunet kotiin tultua klo 17-18.

Huomenna meen ottamaan sikainfluenssarokotteen. Kyselin eilen lääkärikaverilta, jonka osastolla oli kaikki rokotettu, niin noin 50:stä ihmisestä kuudelle oli tullut kuumetta ja aika monella oli rokotuskohta kipeänä.

Maotao, tsemppiä työn alkuun! Mulla oli ihan sama juttu, oli mukava palata aikuiseen seuraan ja oli helppo lähteä kun tiesi että poika on miehen tutussa hoivassa. Nyt sitten päiväkoti on lähtenyt niin loistavasti käyntiin, ettei tarvitse sitäkään murehtia.
 
Meillä on huomenna poikien neuvola. Tai siis lähinnä leevin käynti, mutta nuutilla siis on näkötarkastus samalla. Molemmat pojat saa sit kausi-influenssapiikit samalla. Tänään käytiin resepti nuutin rokotetta varten hakemassa. Terkka sanoi sit että varmaanki saavat ens viikon alkuun pandemiarokotetta tähän meidänki neuvolaan niin voi sit muksuja käyttää siinä. Eilen just luin netistä että lastenki rokotukset on keskitetty yhteen tarveyskeskukseen. Siellä oli maanantaina joutunu riskiryhmäläiset jonottamaan (osa ulkona) jopa 5 tuntia!!! Oispa kiva lähtee lasten kans tuonne! Ja sit vielä kun ovat niin eri ikäisiä että kuuluvat rokotusjärjestyksessä eri ryhmiin niin siellä sais sit käydä kaks kertaa jonottamassa. Eli olipas hyvä uutinen jos sais mennä vaan tuohon omaan terveyskeskukseen. Nuutilla on vielä kerhopäivä niin ei sitä tarvii sit ees ottaa mukaan vaan voin mennä leevin kans ihan rauhassa. Mutta terkka sano että kertoo huomenna lisää kun tullaan oikeelle käynnille.

Eilen meinas hiipiä oikeesti ahdistus näitten tautien kans. Että jos mie vaikka sairastun niin miten sit saadaan lapset hoidettua yms. Ite tauti nyt ei sinänsä pelota mutta se että miten kaikki hommat sit hoituu. Mie neuroottisena aattelin ostaa pakastimeen jotain valmista lämmitettävää ruokaa että ei ainaka tarvii kokkailla sit jos oon kipeenä. No, miulle tulee itelle parempi mieli kun yritän ees valmistautua tilanteeseen, mieski sano että voin olla ihan rauhassa hieman neuroottinen jos siitä tulee parempi mieli itelle! :D
 
Hei vaan, tuun häiritteen teidän rauhaanne! :)

Meillä tämä kone tosi surkea, nyt avaa kirjautumisen plussalle ekaa kertaa sitten maaliskuun :whistle: lukemaan päässyt toisinaan niin on pystynyt seuraamaan teidän kuulumisia ja saanut vertaistukea :)

Meille ei ihmeempiä kuulu, poikanen kasvaa hyvin ja kivasti menee uhmiksen (2v5kk) ja yksveen kanssa :)
Poika oli 9980g ja 77.8cm 1-vuotisneuvolassa.
Käveleen kossi lähti 10½ kk iässä, joten meno on senmukaista. Kaikkialle nykyään juoksee ja eipä ole paikkaa mihin ei yrittäisi kiivetä. Esikoinen sitten fiksuna likkana tekee kaiken toisen perässä :headwall: :D
Maitoallergia kiusaa edelleen.Maitoa ei tosin juo, ruuan sekaan jauhetta sekottelen. Pullon jätti vajaa 11kk iässä, mutta unitutti löytyy edelleen.

Äiti täällä toisinaan melko poikki, mies tekee n.60h/vko töitä, joten melko yh-fiiliksillä toisinaan mennään. On tuosta onneksi apua silloin kun kotona luuraa :heart:
Melko yksinäistä välillä on kun sukulaiset ja tuttavat asuvat kauempana ja tuo meiän foordsoni ei tykkää toimia näin talvisaikaan... (ja arvostettua ghia-korimallia pitäis vielä olla :D ) eikä ole varaa uuteen autoon, lottovoitto tervetuloa!

Enpä ole häiriöks tällä kertaa kauempaa, tiiä vaikka kone tykkäis avata sivut useemmin ja pääsisin kirjotteleen vähän useammin :p

 
Kiva kuulla Kuuttipienen kuulumisia!! Jaksuja niihin yksinäisiin hetkiin!

Kuopiohan oikein kunnostatui sikarokotusten kanssa :headwall: Siellä oli meinannut tulla kunnon käsirysy, kun rokotteet oli loppuneet kesken. Huomenna olis oma vuoro. Tänään kaveri soitti, oli juuri tehnyt positiivisen raskaustestin ja kyseli pitäiskö hänen ottaa sikainfluenssarokote vai ei. Sanoi, että minä olen "anti-hörhö", niin luottaa mun arvostelukykyyn :LOL: Sanoin, että itse ottaisin, mutta hänen pitää tehdä itse oma ratkaisu omalla kohdallaan.

Käytiin tänään kantoreppuilemassa illalla, poika hihkui sieltä selästä koirille ja polkupyöräilijöille :wave:

Otso sai synttärilahjaksi sellaisen pehmokirjan, jossa on liikkuvia hahmoja ja ääniä (esim. auton tööttäys). Ollaan luettu sitä parina iltana ja poika on ihan liekeissä! Nauraa kikattaa kaikille kirjan toiminnoille ja painelee niitä äänikohtia. Ja sitten tulee kova itku, kun kirja laitetaan kiinni :(

Kyllä on itsekin saanut nauraa pojan edesottamuksille. Tänään tein riisipuuroa ja huomasin yhtäkkiä kattilaa sekoittaessani, että viereeni oli parkkeerannut pieni kaveri, joka hämmensi totisena pakasterasiaa kenkälusikalla :heart: Söpöä.
 
hauskaa kuulla kuuttipienestäkin pitkästä aikaa! muistakin "vanhoista" ois kiva kuulla :)

täällä sataa lunta, ihan joulufiilinki :xmas: :heart:

Vilho oli tänään rokotetutkimuksessa (se pneumokokki) ja sai sit samalla 1v-rokotteetkin. otettiin myös verinäyte ja nenästä näyte. ja aika hyvin meni, nenänäytteestä alko pikkasen itkeen ku oli inhottavaa kun kiinni pidettiin ja täti tunkee puikkoo nenään ja sit ne rokotteet sai aikaan jonkinmoisen karjunnan mutta nopeeta leppyi ja kohta sit leikittiinkin jo paloautolla ja syötiin banaania :heart:

sit illalla käytiin tän lähialueen vanhempien "kokouksessa" eli siis oli valokuvaajat paikalla ottamassa lapsista kuvia. ihan kivoja saatiin mukaan muistitikulle joista sit ite päätettiin alkaa vääntämään jotain 1v-kuvaa tai vaareille kortteja

äh, mulla loppuu hahtuvalanka ja ei oo vielä pojan villahousut valmiit! damn... :/
 
Joo, kivaa kuulla Kuuttipienestä! Mulle kirjotteli yksäriä yks palstan vanha kirjoittaja vähän aikaa sitten. Sais ilmottautua tännekin puolelle ;)

Meilläki oli tavalliset rokotukset justiinsa. Oli tyttö ollu reipas ;) Mut sikarokotusta ei ainakaan viellä tule... oli lääkäri kuulemma konsultoinut näin. (Kumma juttu...)

Täällä satoi räntää tänään! Mies oli ollu tytön kanssa perheaamiaisella kymmenen äidin kanssa. Tääl on vielä ika harvinaista kai, että mies jää kotiin. Sanoi, että monet naiset ei oikeen uskaltanu puhua hänelle mittään. Reippaasti kuitenkin aikoo mennä ens viikollakin, ja huomenna luovan reikin ryhmään; sinne onneks tulee ainakin yks toinenkin iskä.

Kivaa, kun mies on tytön kanssa kotona niin jaksaa mun kanssa enemmän jutella tytön jutuista ja esim. on nyt suureks avuks synttärivalmisteluissa. Osaa paremmin leipoa ku mie. Täällä on onneks sellasia "huijauskakkupakkauksia" joista saa aika iisisti kakun kuin kakun. Tänään ajattelin paistaa täytekakun pohjan ite, sellasen kolmikerroksisen. No ekasta tuli hyvä, mut liian matala leikattavaks kolmeen osaan. No sitte ajattelin tehdä puolella ohjeella vielä kolmannen osan. Kaks yritystä mönkään - eka paloi ja toinen ihan limanen. No joo. Et kiva lukea täällä aina teidän hienoista marsipaanieläimistä. Käyn ostaa kolmannen pohjan kaupasta. Kerman osaan sentää vatkata. :ashamed:

 
Heippa!!!
Ihana LUNTA maassa!! =) Hoitotyttö tulee vasta kymmeneen, ja siksi sitten pakko mennä ihasteleen valkoista maata ulos....esikoinen ihan täpinöissään, vaikka eihän tuoha ole maassa kuin ohut höttökerros, toivotaan ettei sula tunnin aikana (kun äiti maleksii koneella).

Sikarokotetta ei oteta, ei vielä varmaan saataiskaan (en oo niin perillä ). Eikä meidän oman arvion mukaan keritä saamaankaan, kun rokotteeen teho on vasta 2viikon päästä! Ja tauti jyllää nyt kuulemma tällä kylällä.
Eilinen 45minsaa oli aika huojentavaa katsottavaa taudin suhteen, infektiolääkäri siinä arvoi mm. että tauti ei kestäisi kuukausia vilkkaana, vaan kyse olisi viikoista! Ja se juttu mikä lapista tuli, oli helpottavaa, ei siellä ole mitään massoja lääkärillä juossut, vaikka epidemia siellä jyllännyt jos tovin "pahana". No, tiedä häntä. Iso vastuu tässä annetaan yksittäiselle ihmiselle. Monta asiaa punnittavana. Mistään elämässä ei voi koskaan olla varma, eikä voi tehdä asioita niin 100varmasti oikein, ettei olisi joskus aihetta katua. Toivotaan, että hysteria on ylimitoitettu. Ja kevät tulee pian ilman toista aaltoa, ja ilman lisää ikävisä uutisia asian suhteen.
Itsellä kuitenkin himppusen mieli rauhoittunut. (vaikkakin pidin esikoisen eilen pois kerhosta ja jumpasta) :)

Illalla ois tiedossa KIVAA-KIVAA...meen pitsalla mun hyvän ystävän kanssa, ei olla aikoihin päästy kahdestaan rupatteleen, siis ilman lapsia ja miehiä. :p

jospas hakis kahvikupposen, mukavaa päivää kaikille!!

oli kiva kuulla sinusta kuuttipieni! Jaksuja sinne kotiin ja auton kanss hermoja (meillä sama juttu, jos auto tekee temput, niin kevättä ootellaan....)

PS. vielä tautien ehkäisyyn, meillä otetaan nyt D-vitamiinia reilulla kädellä ja itse napsin sitä kun ennen en ole aina muistanut! Sillä kuulemma iso vaikutus!!
 
Huomenia!

Meillä aamu alkoi näillä sanoin kello 5.30: ÄÄÄIIITIIIIII....... EI NUKUTA......... (itkua sekaan) ÄIIITIII, SYLLIIIN......." Pienin nukkui koko yön heräämättä, esikoinen sit ei halunnu antaa äitille mahdollisuutta nukkua univelkoja pois...
Mies tuli kuuden jälkeen töistä kotiin, me nakotettiin sohvalla sylikkäin! Koitin vielä saada uudelleen nukkuu, mut sama huuto jatkui.

On sitten ollut kiukkuinen tyttö, aamupalalla väninää ja syliin tuloa ym... Ysiltä ois tulossa leikkikaveri (poikaystävä itseasiassa ;) ).. Paisteltiin jo coctail-piirakoita sekä pakkasesta pienemmän synttäritarjottavia...

Sikainfluenssasta...

JOS oisin päättänyt et sen rokotteen otan, niin eihän se varmaan edes ennättäs! Jos joulun jälkeen tavan porukkaa piikittävät...
Esikoisella siis se astmaepäily, meille sanoivat lastenpolilla ettei kuuluis riskiryhmään. Mut tuon 45min-ohjelman nettisivulla joku oli kysynyt niin kuulemma kuuluis?! Samat lääkkeet testissä kuin meilläkin... MUTTA, jos kerran voi olla jopa OIREETON tauti, niin mistä hitosta mä tiedän koska se ois tullut? Tuolla tytöllä oli perjantaina kuumetta, vielä räkäinen. Joten ihan hyvin kai se voi olla vaikka tällä hetkellä..
 
Ihanaa tosiaan, kun lunta tullut! Leo oli aivan ihmeissään, kun pääsi pihalle :eek: No, eipä tuo taida viime talven lumia paljon muistaa. Nyt jo palattiin reissuilta takaisin. Olisin hakenut tuolle kausi-influenssarokotteen, mutta rokotuspäivä olikin peruttu. Neuvola oli täynnä riskiryhmäläisiä, jotka jonottivat sikarokotetta. Sieltä varmaan sai ainakin tavallisen flunssaviruksen, kun niin paljon oli pieneen tilaan ahtautunut ihmisiä. Itse olen menossa työn puolesta huomenna ottamaan sikarokotuksen, jos kerkeis vaikuttamaan, että edes yksi olisi toimintakykyinen, jos tuo virus pääsee yllättämään. Ja lapset saavat kanssa ottaa rokotuksen, jos vaan ehtivät.

Juu tuo helmin mainitseva D-vitamiini olis hyvä muistaa ottaa kaikkien, eikä vaan pienimpien, niin kuin meilläkin on ollut tapana. Ollaan yritetty nyt muistaa napsia kaikki noita vitamiininappeja.

Tänään nautitaan varmaan olostamme kotona. Yleensä aina ollaan iltaisinkin jonnekin menossa, mutta jos nyt edes yhden illan vaan olisi ja vaikka leipoisi lasten kanssa.
 
Me käytiin poikien kans neuvolassa aamulla. Isikin oli mukana. Aluks isi leikki poikien kans ja mie sain rauhassa jutustella terkan kans. Sit otettiin leevin mitat (9440g ja 76,5cm) ja muut jutut. Sit oliki nuutin vuoro tehä se kauan kammottu näöntarkastus (voi maalima mite se VOI olla noin vaikeeta!?!). Loppujen lopuks onnistui. Sit laitettiin nuutille (väkisin melkeistään) kausi-influenssapiikki ja leevi sai sen 1-vuotis rokotteen yleistä rokotusohjelmaa. Nuutti sai hepulin, leevi ei ollu millänsäkään piikistä. Maanantaina mennään sit yleiseen kausi-influenssarokotepäivään tuohon lähineuvolaan leevin kans ja otetaan sit samalla se pandemiarokote. Nuutti saa pandemiarokotteen sit varmaan n. 1,5 viikon kuluttua.

Viime yö oli leevillä melko rauhaton. Heräs kitisemään jotain monta kertaa. Sain sit ite nukuttua n. 1,5 tunnin pätkissä ja aamulla viiden jälkeen heti oli pojat valmiita uuteen päivään. Leevi nukahti vasta just äsken ja nyt koitan saada nuuttiaki rauhottumaan sen verran tuohon sohvalle että nukahtais. Tekis hyvää vetästä hetkinen henkeä ihan rauhassa!
 
Meillä on loistava yö takana...pitkästä aikaa. Isommat jo lähtivät kouluun, mutta tuo pienin tuolla vielä nukkuu. Tänään käyn hakemassa itselleni possurokotteen ja toivon mukaan käsi ei kipeydy niin paljoa, että pystyn vielä siivoilemaan. Illalla mennään mun vanhemmille yöksi, koska huomenna aamulla päivämatka Tallinnaan alkaa niin aikaisin, että on helpompi olla jo valmiiksi mummolassa, eikä lapsia tarvitse herätellä aikaisin. Vietän päivän kahden huippumukavan työkaverin kanssa =)

Ja isäntä itsekin saapuu huomenna taas pitämään vaimoa hyvänä ;)

Sunnuntaina suunnataan Elma-messuille. On muuten tosi kivat messut käydä lasten kanssa! Siellä on kaikkia elukoita, joista useita pääsee silittelemään ja sitten on kokkausta ja kaikenlaisia käsityöpajoja lapsille ja aikuisille kaikkia ihania käsitöitä ja herkkuja myynnissä. Pitää vaan toivoa, että kaikki possunuhan kantajat ovat jääneet kotiin!

Mutta siis kaikenkaikkiaan mukava viikonloppu tulossa. Nautitaan myös tuosta ihanasta lumesta, joka toistaiseksi on tuolla pihalla :wave:
 
Täällä taas aivan hullu huuto-aamu ollut esikoisella :eek: :/ Ei suostunu aamupuuroo syömään, ja varmasti nälkä oli jo. Lounaan laitoin tarjolle 10.30, ja hullu huuto taas! Siihen miesreppana nousi ylös, ei ollut aamukasista asti saanu nukuttua (en ymmärrä miks ei sitte tullu sanomaan, välillä täällä on hirvee meteli ja silti nukkuu sikeesti). Lopulta sain sitte tytön syömään, ja veti 2 kipollista suklaakiisseliä jälkkäriks.

Syy huutoon: kun aloitettiin ne astmalääkkeet ja selvis et on paino pudonnut, katottiin että varmasti syö. Ja autettiin syömisessä, välillä jopa syötin ite :ashamed: Syliin otin kanssa syömään. Mutta on niin hankalaa kun yks istuu sylissä, koitan itte syödä ja syötän samalla pienempää. Ja joudun usein nousemaan pöydästä ja on rasittavaa aina nakata tyttö omalle paikalleen edestä.
Syliin kyllä pääsee heti syönnin jälkeen, mut eipä tuo selitys tilannepäällä onnistu :|

Ja kaiken kruunas taas aamulla herätys 5.40 samoihin ÄIIITIII- huutoihin :headwall: Tein meille pedin olkkarin lattialle, kaamee väsy itellä ku neiti-yökätisijä valvotti vaihteeks..

"Pikkasen" ollu siis hermoissa pitelemistä tänään... |O
Nyt ti-ti nallet pyörii ja ihan kuin mitään äksöniä olisi aamulla ollutkaan! Mieski saa ehkä nukkua pari tuntia ennen ku joutuu herää sovittuun menoon..

Tuli mieleen tuosta Sansen linkistä, minkä on vielä imeväisikäinen? Et vieläkö nää yksvuotiaat kuuluu tähän kyseiseen kastiin...

Epäreilua et muilla on lunta! Ei vaan oo täällä näkynyt :snotty: No, kyllä sitä ennättää vielä tuskailla ku joutuu autoo harjaamaan lumen alta ja pihaa kolaamaan :D
 
Leevillä meni jalka siitä eilisestä 1 vee rokotteesta tosi kipeeks. Itkun kans heräs päikkäreiltä eikä oikeen kärsiny kävellä. Piti sit antaa särkylääkettä. Mietinpä vaan jo että minkähänlainen nautinnon päivä tulee sit maanantaista kun saa pikin molempiin jalkoihin ja tuota parasetamolia kun ei nyt suositella otettavaks... Jospa sen päivän pärjäis ja sit kattoo jos yötä vasten antaa. Pitää kysyä siellä vielä sit rokottajalta kans mitä mieltä on.

Tänään tiedossa mahotonta hulinaa: pyykin pesua, siivousta, ruuan laittoa, leipomista ja saunailtaki ois. Huomenna ja sunnuntaina sit piletetään leevin synttäreitä. Ollaan kutsuttu vaan isovanhemmat ja miun ja isännän sisarukset perheineen. Mutta on sitä siinäki sakkia kerrakseen. Muksuja on kyllä ollu kipeenä, voi olla että kaikki ei pääse tulemaan (eli enemmän herkkuja meille! ;) ).

Miehellä alkoi päivystysviikkoki. Yleensä ei oo kuin ehkä 0-2 hälytystä per viikko mutta miun tuurilla on nyt sit tämän illan ja huomisen aamun ainaki töissä kun miun pitäs laitella synttäreitä... Toivottavasti kuitenka ei!
 
iltaa mammat!
täällä tosiaan lunta tuprutellut ihan kunnolla! :D (sori, luminka... :saint: )

mutta tosiaan kun tuon pihan sai kolattua niin jo tuli että "huh, tätäkö tää taas on!" ja kumma juttu kun mä en malta pitää näppejäni irti siitä lumikolasta, mä haluun että lumityöt on tehty HETI eikä sitten kun mies joutaa. =)
Lumilinnakin saatiin alulle. Pojat ihan riemuissaan, pienempi nuoli joka paikasta lunta ja hihkui riemusta.

Tässä tuore kuva!
 
Siis ihan epistä, miks etelämmässä on noin paljo jo lunta!! :kieh:

Meillä pikkuepeli meni nukkumaan, isompi tuijottaa onnessaan hauskoja kotivideoita =) Odottaa aina koska alkaa. Harmi kun vasta 20.30 tulee nykyään, pitää laittaa kyl mainostauolla nukkumaan neiti.

Voi, tekis hirveesti mieli päästä lähtee viihteelle.. Kunnon hermojen kiristysviikko ollut ettei uskokaan :headwall: Ei oo oikein ketään tähän hätään.. Mies meinaa lähtee seuraavana pe tai la. Sitte ois vielä yks viikko odoteltavana ennen kuin pääsis tuon Helmin nurkkiin asustaa viikonlopuks :D Ja mehän ei sitte mitään oteta vai mitä ;)
 

Yhteistyössä