10V POJAN KOULUNKÄYNNISTÄ murinaa..

Hertta Hymykuoppa

Uusi jäsen
18.06.2005
15
0
1
Häntä ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Yli palttaa opiskelu. Kokoajan pitää toppuuttaa lukemaan ja tekemään kotitehtävät ja se on myrkkyä se!!!! Ja mullahan pinna palaa, heikko hermo kun olen., Ainut mistä hän koulussa tykkää on englanti josta nappailee 10 , eikä hän lue kyllä siihenkään. Koulu kyllä menee siis hyvin mutta ne kotitehtävät!!! miten mä saisin hänet ne tekemään???? Onks ideoita?

Puhuin opettajan kanssa ongelmasta ja otettiin käytäntö että sitten jää vaikka joka päivä koulun jälken koululle tekemään niitä. Ja nyt tekee läksynsä sitten kotona suosiolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Puhuin opettajan kanssa ongelmasta ja otettiin käytäntö että sitten jää vaikka joka päivä koulun jälken koululle tekemään niitä. Ja nyt tekee läksynsä sitten kotona suosiolla.

Kyl olen minäkin puhunut, mutta koululla ei resursseja kun ns arvosanojen mukaan ei tarvitse tukiopetusta tai avustusta läksyjen teossa!!!! ja poika laittaa mulle vielä vastaan; ettei hänen tarvii tehdä ku tuo kotiin hyviä numeroita...Mitenkähän on käytöksen ja huolellisuuden numero toikkarissa

Alkuperäinen kirjoittaja Hertta Hymykuoppa:

Kyl olen minäkin puhunut, mutta koululla ei resursseja kun ns arvosanojen mukaan ei tarvitse tukiopetusta tai avustusta läksyjen teossa!!!! ja poika laittaa mulle vielä vastaan; ettei hänen tarvii tehdä ku tuo kotiin hyviä numeroita...Mitenkähän on käytöksen ja huolellisuuden numero toikkarissa

se on kyllä koulun joutamattomuutta jos eivät voi osaltansa tukea tuota läksyjentekoa.
Toinen vaihtoehto on että kaikki hupi pois kunnes läksyt on tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja Hertta Hymykuoppa:

se on kyllä koulun joutamattomuutta jos eivät voi osaltansa tukea tuota läksyjentekoa.
Toinen vaihtoehto on että kaikki hupi pois kunnes läksyt on tehty.

Kyllä vanhempien pitää pystyä vaikka PAKOTTAMAAN 10-vuotias läksyjen pariin. Meillä auttaa moniin asioihin tauko tietokonepeleissä: pojalla ei ole pariin päivään asiaa lainkaan tietokoneelle.

Miten kuvittelet saavasi lapsen tottelemaan sinua pahimmassa murkkuiässä, jos jo 10-vuotiaana on mahdotonta asettaa rajoja eli tässä tapauksessa saada lapsi tekemään kotitehtävänsä...

Yhteistyössä