10v pojalla murkkuikä... muiden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katja

Vieras
Tässä pari viikkoa sitten oma pieni kullannuppuni,10-vuotias poikani tuli sanomaan että hänellä on pippelissään karvoja.Oli vähän hämillään asiasta,kysyi jopa että onko hän normaali kun näin aikasin alkaa karvat kasvamaan.
Saunapäivänä halusi mennä isänsä kanssa saunaan mutta kun vein pojalle puhtaan pyyhkeen niin tämä kutsui minutkin katsomaan karvojaan.Avoin poika.Ja vaikka mieheksi onkin jo tulossa niin siltikin vielä niin lapsi :heart: ,mun oma poikani.
Mitenhän yleistä tämä karvoituksen ilmaantuminen on 10 vuotiaalle pojalle??Tytöillähän se on aika yleistä jo tuossa iässä.
Mitähän seuraavaksi alkaa ilmaantua?!

Meillä tuon ikäset ovat ihan vauveleita vielä, tyttö sekä poika.

Luulen että aika harvinaista pojilla noin aikainen karvankasvu. Ihana että poikasi uskaltaa vanhemmilleen uskoutua asiasta eikä häpeile. Muistan miten itse olin ihan kauhuissani kropan muutoksista.

Ihanan mutkattomat välit teillä:) Koita pitää tuo. Mullakin 10vuotias, jossa en ole vielä huomannu mitään murkkumerkkejä. Vähän jännityksellä odotan mitä tuleman pitää

PEDOFIILIVAROITUS! Katja on laittanut saman viestin ties kuinka monelle palstalle mm. Suomi24 jossa hänelle on jo vastattukin! Odottaa nyt kuolaten uusia vastauksia ja muiden pippelitarinoita yms!

Uusimmat

Yhteistyössä