10kk vauvan aamupullo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paau

Vieras
Meillä poika herää kuuden aikaan ja olen antanut tällöin maidon jonka jälkeen vauva nukahtaa vielä n. tunniksi. Kasin aikaan syödään sitten puuroa. Yöunille käy 19:30. Missä vaiheessa olette lopettaneet aamumaidon antamisen vai lopettaako vauva itse jossain vaiheessa sen pyytämisen? (siis ne ketkä on antanut) Eipä tuo ihan kamalasti vielä haittaa ja ihan varmasti on tuossa vaiheessa jo pienellä kova nälkä. :)

pullosta en tiedä, mutta meillä on aamutissi 8n aikaan ihan vaan sen takia, että äiti saa juoda aamukaffeet rauhassa ja puuro voi odotella=). öisin syö kerran, muutoin en enää imetä. maitoa ei vielä juo, mutta jugurtit ja piimä on jo ruokalistalla, ruokajuomana vesi. tuskin tuosta mitään haittaa on?

meilläkin poika 11kk saa vielä aamumaitoa ja sit nukahtaa ja puuro kun herää. Meillä myös edelleen yö syömistä ja todella harvoin kokonaan nukuttuja öitä. alkaa jo turhauttamaan , että eikö se koskaan nuku koko yötä.

Meillä söi juurikin tuon viiden/kuuden tissin vielä n. vuotiaaksi. Taisi olla 1v1kk kun jätti sen ihan itsekseen pois. Muutama viikko meni siinä, että herättiin tuohon kaameaan aikaan, eikä uni enää jatkunut, mutta sitten siitä mentiin ohi/eteenpäin. Anna ihmeessä vain, jos auttaa teitä jatkamaan unia vähän pidempään. Eipä siitä mitään haittaakaan mun mielestä ole ;)

Teillä se taitaa auttaa lasta saamaan vielä unen,ilman maitoa nousis tod.näk ylös kun menee kuitenkin noinkin aikaisin nukkumaan:)

Ei mielestäni ole syytä lopettaa maidon antamista aamulla,kun toinen on vielä noin pienikin.

Yhteistyössä