10kk:n vauvan yöheräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uneton

Vieras
Olisikos vinkkejä pikkuisen yön rauhoittamiseksi? Vauva opppinut kääntymään, konttimaan ja nousemaan seisomaan tukea vasten. Näitä taitoja harjoitetaan yölläkin ja herätään, eikä nukuta hetkeen! Ei nuku omassa sängyssä eikä, vieressä. Unipussi on.

meillä parhaimmillaan/pahimmillaan n 10krt. yössä herää

nyt pari yötä mennyt paremmin, meillä nukku aikasemmin mun vieressä mut olis pitäny kokoajan yöllä syöttää niin siirrettiin miehen viereen nukkumaan. helpotti kummasti!

:wave:
Meillä on myös heräillyt koko pienen ikänsä (10kk). Välillä menee pari yötä paremmin (herätään muutaman kerran vain). En tiedä mikä auttaisi, aika toivottavasti.

Meillä kans sama tilanne. Likka 7,5kk.

On niin pikkuinen ipana, että laitan kapaloon ja tarvittaessa oma jalka lapsen jalkojen päälle ja käsi rinnan päälle. Tissi on saatavilla jos tahtoo. Rauhoittuu kyllä lopulta, kun ei mihinkään pääse.

Parivuotiasta ei varmaan enää voi kapaloida, eli ennemmin tai myöhemmin tämä mun taktiikka alkaa kanittaa ja täytyy löytää joku toinen ratkaisu :whistle:

Tattis! Toi kapalointi kuulostaa lupaavalta! Mihin käärit ja paljonko laitat vaatetta alle? Meinaan, että tuntuu, että unipussikin joskus liian kuuma, vaikka vain body alla.

Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:
Joo, mutta meillä ei jää heräilyyn, vaan on hereillä monta tuntia ja touhottaa!

Mä uskon, että jotkut lapset vaan on tuollaisia...meillä yksi neljästä on ollu samanlainen yököpeltäjä...useat unikoulut pidettiin, mut vasta lähempänä 4v alkoi nukkua yönsä heräilemättä, kun muut nukkui 7-9kk eteenpäin!
Voimia teille!

Yhteistyössä