10kg laihdutuksesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maijuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maijuli

Vieras
miten te hyvät ihmiset saatte laihdutettua esim.10kg? itselläni se ei tunnu millään onnistuvan.kun tuntuu että silloin pitäis näännyttää itsensä nälkään? eli mitä te syötte laihdutuksen aikana, onko se vaan niin että ei aamupalaa, paljon vettä päivän aikana ja sitten kerran päivässä pieni ruoka annos ja illalla enää vain joku hedelmä? ettekä te näänny nälkään vai tottuuko elimistö aikanaan vähemmälle ruualle??

Olen pudottanut nyt tuon nimenomaisen 10kg -ja 800g päälle reilussa 2kk:ssa B)

Pudottelen Painonvartijoiden pisteillä. Pääpiirteissään syön aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja vielä jää iltamussutteluun pisteitä. Vettä juon yli 3 litraa vrk:ssa.
Ruokavalinnoistahan sekä ruokamääristä painonpudotuksessa on pitkälti kyse.

Muutin ruokailutottumuksiani kesäkuun alussa hieman ja nyt on pudonnut reilut 8 kiloa.
Syön nyt "järjellä" en tunteella =)
Herkkuja en kaappeihin osta ja kun niitä on jostain syystä tarjolla ei minun tarvitse ahmia vaan syön kuin sivistynyt aikuinen..
Mistään en ole kieltäytynyt kokonaan vaan käytän harkintaa.
Olen luonteeltani hyvin mukavuudenhaluinen ja lyhytjänteinen, joten ne tuhannet laihdutuskuurit ovat päättyneet viimeistään kolmannella viikolla. Nyt en ole kuurilla vaan elän terveellistä elämää ja tällainen laihdutus tuntuu sopivan minulle. Ajattelen nykyään että en ole kerryttänyt tätä ylipainoa muutamassa kuukaudessa, miksi siis minun pitäisi tiputtaa se niin vauhdilla. Ja sitäpaitsi.. vanha nahka ei "kiristy" niin nopeasti vaan jää roikkumaan, eikä sekään ole mitään mieltä ylentävää katsottavaa. Hitaasti hyvää tulee.
Tsemppiä pudotukseen.

olen kehittänyt itselleni oman dieetin. meillä on yleensä syöty suht terveellisesti joten ruokailutapoja en ole muuttanut.

olen alkanut ottamaan itselleni samanlaisen annoksen roukaa kun annan lapsilleni (5ja 7v). eli ei enää valtavia annoksia vaan silleen että nälkä just lähtee.

meillä syödään aamupalalla puuroa, päivällä iltaruualla yleensä perunaa ja jotain kastiketta, välilpaloilla hedelmiä jukurttia leipää jotain sellaista.
eli syön 5 kertaa päivässä vähän kerrallaan tavallista ruokaa.

painoa on pudonnut 10kg 7 kuukaudessa ja vielä 5kg pitäisi saada pois

painokun putoaa hitaasti ilman erikoisia laihdutus kuureja, se ei tule niin helposti takaisin. koska mikään laihdutus kuuri ei lopu, kun tavoite saavutettu vaan jatkaa vaan samaa rataa syömällä tavallista ruokaa ja on tottunut niihin pieniin annoksiin joten ei muuta kaipaa

temppiä kaikille

Yhteistyössä