1000e käytettävissä rattaisiin ja turvakaukaloon, mitkä ostaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saara

Vieras
Päätin käyttää veronpalautukseni kunnon rattaisiin ja turvakaukaloon vauvalle. 1000e on siis käytettävissä. Suositelkaapa mulle hyviä rattaita ja turvakaukaloa (ehdottomasti telakallinen malli). :wave:
Ja aion nyt ostaa sitten kerralla kunnolliset, että tuo summa niihin saa mennä.

Mä ostaisin Britaxin baby safe isofix kaukalon ja Teutonian Spirit vaunut joihin telakka myös kaukalolle. SUomes tälle paketille tulis hintaa yli tonnin mut kun tilaat vaik saksasta niin saat molemmat takuiden kera.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Mä ostaisin Britaxin baby safe isofix kaukalon ja Teutonian Spirit vaunut joihin telakka myös kaukalolle. SUomes tälle paketille tulis hintaa yli tonnin mut kun tilaat vaik saksasta niin saat molemmat takuiden kera.

Pitääpäs googlettaa, et minkä näköisiä ovat. Kiitos. =)

Juu Britaxin kaukalo ehottomasta ja joko Vigourit tai Teutoniat vaunuiks. Kokemusta kaikista ja ollu todella tyytyväinen niihin. Jos paljon liikutte autolla niin Vigourit on tosi kevyet ja ajaa matkiksien asian joten ei tarvi niitä hankkia ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja eite:
No tonnilla saat kyllä jo melkein mitkä vaan yhdistelmät ja kaukalon. Ite sijoittaisin ne Emmaljungiin ja Britaxin kaukaloon.

Saishan sillä mitä vaan mutta mä oon huomannu sen että kun sen kaukalon saa napautettua vaunujen runkoon niin on todella kätevä. Siks ehdottaisin Britaxin kaukaloa ja Britaxin tai Teutonioiden vaunuja kun käy yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Juu Britaxin kaukalo ehottomasta ja joko Vigourit tai Teutoniat vaunuiks. Kokemusta kaikista ja ollu todella tyytyväinen niihin. Jos paljon liikutte autolla niin Vigourit on tosi kevyet ja ajaa matkiksien asian joten ei tarvi niitä hankkia ollenkaan.

Matkarattaat löytyy edellisten jäljiltä, et sillä ei oo kauheesti väliä..

Turvakaukalosta ostaisin oikeasti sellaisen, joka sopii meidän autoon. Ystäväperhe osti markkinoiden kalliimman ihan vain sen takia, koska uskoivat että on turvallisin. Vasta vauvan kanssa laitokselta kotiutuessa sovittivat sitä autoon, ja se nousi liian kaltevaan asentoon, vauva melkein retkotti siinä istuessaan... kaukalo meni sitten vaihtoon, seuraavaa tajusivat kokeilla jo ostovaiheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Turvakaukalosta ostaisin oikeasti sellaisen, joka sopii meidän autoon. Ystäväperhe osti markkinoiden kalliimman ihan vain sen takia, koska uskoivat että on turvallisin. Vasta vauvan kanssa laitokselta kotiutuessa sovittivat sitä autoon, ja se nousi liian kaltevaan asentoon, vauva melkein retkotti siinä istuessaan... kaukalo meni sitten vaihtoon, seuraavaa tajusivat kokeilla jo ostovaiheessa.

No se on kyllä ehdoton kokeilla jo ostovaiheessa.

Yhteistyössä