10 vuotta sitten (mitä sinä teit )

Eiköhän meillä ollut silloin lapset tarhassa ja itse koulunpenkillä, vai olikohan hiihtoloma, jolloin luultavasti oltiin junalla matkusteltu vanhempieni luo. Jos hiihtolomalla, niin lapset olivat päiväunilla ja itse varmaan lepäilin lehteä lueskellen.

Suunniteltiin yhteenmuuttoa silloisen tuoreen kihlatun (nykyisen aviomiehen) kanssa. Ja muutettiinkin sitten 1.3.2000 pieneen kaksioon. Oltiin niin nuoria, onnellisia ja rakastuneita ? :) Itse opiskelin ensimmäistä tutkintoani ja koulu oli siitä kämpästä ihan kivenheiton päässä. Mukavaa aikaa ja kivoja muistoja. Onko siitä muka jo 10 vuotta!? Apua...

Töitä, töitä, TÖITÄ, ja ihan liikaa töitä. Aamusta iltaan, ja ilman ylityökorvauksia. Uraputki oli juuri kuumenemassa, liikaa valtaa ja vastuuta liian nuorena. Lopputuloksena stressi ja masennuslääkitys.

kotona tyttelin kans ja tekemässä muutakin koti puuhaa..niin ja esikoisen eskari reissut jalan oli keli mikä hyvänsä.. mies kouvolassa asioimistulkin koulutuksessa viikot paitsi maanantait jolloin oli ranskankielenopen sijaisuus..ja kolmas lapsi massussa kasvamassa..

sen jälkeen lapsia on tullut lisää..kotitöitä joskus saanut napattua mieheltä itelleen..ehkä olen vanhempi kuin silloin.. ei se ainakaan siltä tunnu.. :whistle: :p

Opiskelin merkonomiksi ja olin työharjoittelussa KELAlla sekä nykyisen mieheni kanssa välirikossa. Ikävä alkoi jo painaa, joten n. 9v ja 10kk sitten jatkoimme seurustelua!

Kuumimmat

Yhteistyössä