10 vuotta sitten (mitä sinä teit )

Opettelin elämään ensimmäisen vakavasti otettavan poikaystävän kanssa ja jätin siinä huumassa pänttäämättä kirjoituksiin. Lakki tuli kuitenkin. Poikaystävä on vaihtunut moneen kertaan :D

Odotin esikoistani ja laittelin kotia. Muistaakseni istuin silloisessa lasten huoneessa lattialla laittelemassa vauvanvaatteita, auringon paistaessa ikkunasta. Ens kuussa esikoinen täyttää jo 11 :heart:

Yhdeksännellä luokalla olin, juuri 1 kk ennen tätä päivää menetin neitsyyteni tulevalle aviomiehelleni (josta tosin erosin jo n. 5 vuotta sitten), taisin olla edelleen aika fiiliksissä. Pänttäämistä valtakunnallisiin kokeisiin, kesäloman odottelua. :whistle: ;)

Lisään: tuosta yhdestä toisesta viestistä tuli mieleen (joka on tuolla toisella sivulla), että itsekin suunnittelin karkumatkaa kotoa, jonka sitten toteutinkin viikko ennen koulun päättäjäisiä, silloin karkasin sen mun poikakaverin luo, olin siellä viikon, sitten kävin hakemassa jotain tavaroita kotoa ja takas poikakaverin luo. Yhteensä karkumatka kesti n. puoli vuotta.

Yhteistyössä