Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja vatipiä:
Tapaukseen en ota kantaa, mutta tästä tuli mieleen kun meidän neiti oli 2-v. Minä oli töissä ja mies meni tupakalle parvekkelle. Tyttö oli kokeillut ja saanut oven lukkoon, mutta vaikka kuinka mies oli sanonut et nosta kahva ylös niin se ei onnistunut. Mies oli värjötellyt siellä tovin ilman takkia ja kenkiä. sit oli saanut huudettua vastakkaisen pihan työmiehille jotka olivat soittaneet huoltomiehelle. Huoltomies tuli päästämään miehen, mutta oli vaatinut henkkareita esitettävän. Henkkarit sattui olemaan lompakossa minun käsilaukussani (oli edellisen päivän kauppaostoksella jäänyt). Vaikka kuinka mies oli yrittänyt selittää et tuskin hän oli joku ulkopuolinen, kiivennyt kolmaneteen kerrokseen ilman takkia ja kenkiä ja sisällä olisi yksin 2-v tyttö. Vaan ei ollut uskonut.
Miten se sit pääs sisään?
uoltomies siis meni etuovelle ja aukaisi parvekkeen oven, pakkas tytön ja isännän kyytiinsä ja tulivat mun työpaikalle josta mä annoin isännän lompakon ja saatiin todistettua miehen henkilöllisyys ja pääsivät takaisin kotiin huoltomiehen kyydillä

Kyllä oli tytöllä erilaiset päikkärit sinä päivänä (oli juuri päikkäreiden aika)