10 asiaa, mitä ette tienneet minusta - lähtekää leikkiin mukaan! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. Itsetuntoni hipoo usein ruohonjuuria ja harmailen minäkin kun kysyn jotain itsestään selvyyttä tai pelkään tulla tunnistetuksi.

2.Uskottelen itselleni että olen hyvä laulamaan vaikka olen korkeintaan kuorolaulaja.

3.Esiinnyn usein itselleni

4. Tykkään katsella tyttöjen välistä ystävyyttä

5. Äitiyslomaillessani olen niin tottunut siihen että saan piereskellä milloin vain. Tosissani olen miettinyt miten käy kun palaan työhön, turauttelenko päin asiakkaita.

6. Tykkään päärynöistä ja ja haluaisin jopa näyttää päärynälle.

7.Mulla kasvaa ranteessa olevassa luomessa kaksi tanakkaa mustaa karvaa jotka olen unohtanut nyppäistä pois jo usean päivän ajan.

8.Olen nainut itseni korkeasti koulutettuun sukuun ja tunnen usein alemmuudentunnetta

9. Olen liiallisen ylpeä siitä että olen naismotoristi, luulen että se ärsyttää monia mutta en malta olla brassailematta

10. Jokaisenkohdan välillä olen himoinnut suuresti Kismet-patukkaa joka on selkäni takana laatikossa ja nyt hyökkään kimppuun kuin sika limppuun. Olen siis riippuvainen suklaasta.

1. Vannoin parikymppiseksi, etten koskaan tee yhtään lasta. Toisin kävi.

2. En vieläkään pidä suurimmasta osasta lapsia. Omiani silti rakastan.

3. En varmaan ikinä tule pääsemään lopullisesti yli avioerostani, sillä tunteeni exää kohtaan eivät totaalisesti kuole koskaan. Tiedän asian olevan samoin myös toisin päin, sillä tästä on puhuttu.

4. Minulla on suhde naimisissa olevaan mieheen.

5. Koen välillä olevani huono äiti.

6. Enkä vähiten todella lyhyen pinnani ja liian lyhyen tulilankani vuoksi. Räjähdän vähintään kerran päivässä jollekin. Tosin lepynkin nopeasti.

7. Minulla oli viime kesänä oireeton klamydia. En tiedä olenko saanut sen tältä naimisissa olevalta miesystävältäni vai joltain kaukaiselta yhden yön hoidoltani. Asia tuli ilmi, kun miesystäväni vaimo sai oireita.

8. Piereskelen ja röyhtäilen kuin miehet. Olen muutenkin monissa asioissa hyvin miesmäinen.

9. Olen tällä hetkellä aika pa.

10. Olen vittumainen ihminen. Isääni tullut.

1.minullakin on nikki täällä,mutta tykkään enemmin kirjotella harmaana nykyään.
2.olen murtautunu kaupan varastoon 15v.
3.olen pitäny lapsia usein tarhassa vaikka minulla on ollut vapaapäivä
4.lapsillani ei ole karkkipäivää,vaan syövät karkkia milloin sattuu
5.asun ulkomailla
6.meillä on hyvä ja tasapainoinen arki
7.lapsillani on kaikilla ulkomaalaistaustaiset nimet
8.minä olen vähemmistö
9.olen juuri valmistunut
10.pesukoneeni meni juri rikki ja nyt olen matkalla pyykkitupaan

Yhteistyössä