1. Olen totaalisen tumpelo matematiikassa ja maantiedossa
2. Mulla on suuria vaikeuksia keskittymisen kanssa. En muista asioita, sohellan ihan kamalasti ja tunnen suoranaista tuskaa jos pitäisi keskittyä johonkin, esim. palaveriin pidemmän aikaa
3. Edelliseen liittyen huomaan usein että olen ajautunut omiin ajatuksiini ja KAIKKI toisten puheet on mennyt täydellisesti ohi.
4. Olen pienenä kiertänyt ympäri Suomea laulamassa milloin missäkin tilaisuudessa. Laulalahjani huomattiin 7-vuotiaana koulun kuorossa ja kohta asiasta oli yksi jos toinen innoissaan. Nykyään laulutaitoni on korkeintaan kohtalainen
5. Olen hirmuisen visuaalinen ihminen ja näen kaikessa kaunista. Rakastan tutkia luontoa, ihmisiä, koteja...ihan mitä tahansa. Nautin kauneudesta suunnattomasti.
6. Olen todella tumpelo käsistäni. En osaa piirtää enkä kyllä tehdä paljon muutakaan käsilläni. Suuri sääli sikäli, että en saa todennettua mielettömiä visioita päästäni.
7. Uskon vahvasti kohtaloon ja annan sen johdattaa itseäni ja elämääni. Uskon että parhaat puoleni minussa on syntynyt kokemuksistani jotka ei aina ole ollut niin kovin mukavia.
8. Poden valtavia komplekseja ulkoisen olemukseni suhteen. Ruokin itseinhoani päivittäin ja olen itse oman itseni pahin vihollinen.
9. Toisaalta mulla on aivan liiankin hyvä itsetunto. Tekojen suhteen ja itseni uskomisen suhteen. Luulen osaavani mitä tahansa ja pystyväni mihin tahansa...kunnes toisin todistetaan
10. Olen kaikkea muuta kuin mukava ja ihana lähimmille ihmisille elämässäni. He ovat ainoita ihmisiä, jotka näkevät minut aidoimmillani, niin hyvässä kuin todella huonossakin. Kuten mieheni sanoi: "ihmisten ilmoilla" ollessa minä olen rouva aurinkoinen ja seurustelen innokkaasti kaikkien kanssa samalla kun mies murjottaa taustalla. Ja kun päästään kotiin, mies alkaa ilottelemaan ja puhua pulputtamaan ja minä alan murjottamaan.