1-vuotissynttärikakku!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himpulipimpuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=mirena&image_id=65156178

Tommonen oli kuopuksella.

Wau! Upea.. Minun kakut (varsinkaan kermapursotteet |O ) ei onnistu ikinä. Ovat aina joko ihan lössähtäneitä tai muuten vaan vinossa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
http://www.perhekerho.net/leivonta/nalle_puh_kakku.htm

tämmönen vaan tehtiin,ni sai pikkusetkin maistella.

Meil oli sama.. :D

puh_mb.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=mirena&image_id=65156178

Tommonen oli kuopuksella.

Wau! Upea.. Minun kakut (varsinkaan kermapursotteet |O ) ei onnistu ikinä. Ovat aina joko ihan lössähtäneitä tai muuten vaan vinossa :/

Toi ei ollutkaan kermaa :D Se on sokerikreemiä, helpompi pursotella ja näyttää paremmalta. Maku... no jaa, jos tykkää voista ja sokerista niin kai se on sit hyvää.
 

Yhteistyössä