1-vuotias takkutukka


Meidän neidille tulee todella helposti takkuja ja ihan rastoja takaraivolle. Yllättäen neiti vetää hirveet pultit jos yritän todella varovaisesti selvittää harjalla. Nyt siis alkaa jo ulisemaan eitä kun edes näkee harjan :ashamed:

Kerran kaks viikossa pesen Natusanin top to toe pesuaineella neidin hiukset, muuten sit vedellä. Mites noi suihkutettavat hoitoaineet, voiko niitä jo ton ikäisen hiuksiin laittaa? Vai miten te ootte noista unitakuista selvinneet?

Kun ei oikein viittis toista kaljukskaan vetää.... :whistle:
 
mie
Osta jotaki suihkutettavaa ainetta =) meillä on suklaa-vanilija suihketta käytössä. Eikä sitä tarvi ku ihan tippa suihkasta. Tai sitte joku hiuksiin jätettävä tavallinen hoitsikka, ihan pikku tippa vaan niin johan takku lähtee.
 
mä oon ostanu sellasta suihkutettavaa. Scwarzkopfilla on ainakin aika hyviä. Ostin ensin sellasta moisture kick- suihketta ja on ollu tosi hyvää, kunnes nyt kun ostin uuden niin sitä oli muutettu ja haisee ihan hirveälle :kieh: päiväkodissa sanottiin että hoitajalla ahdistaa henkeä kun tyttö haisee niin hajuvedelle :ashamed: sitte tajusin että se on se suihke...

nyt on sellasta kun time restore satin spray, siinä on miedompi tuoksu.

Kannattaa niitä haistella kunnolla enneko ostat ettei tuu yllätyksiä.
 
VO5 on semmoinen punainen tuubi, hoitoaine pyyhekuiville hiuksille.
Sitä kun laitat ihan vaikka kuiviin hiuksiin ja pyörittelet takkua hetkenaikaa sormienvälissä, niin kyllä lähtee. Sillä olen saanut kaikki mahdolliset sotkut, solmut ja takut selvitettyä, ihan vauvasta aikuisen ihmisen hiuksista.
Jopa nukeilta olen sillä hiuksia selvitellyt.
 
vieras
Meillä kanssa rastapäinen peikkotyttö..Nyt löysin kampaamosta sellaisen hoitoaineen jonka voi jättää sekä kuiviin että pyyhekuiviin hiuksiin. Goldwell kerasilk, instant silk fluid nimeltään.
Todella, todella hyvää tavaraa, suosittelen!
 
mie
Ai nii ja hairstoressa oli ainaki ennen sellanen silkkitippa hoitoneste, joka on väritön ja tuoksuton. Itse oon käyttäny sitä joskus, mut tästä on vähän aikaa jo. Löytyisköhän niiden nettisivuilta. Seki siis laitettii pyyhekuivaan tukkaan ja ihan pikkutippa selvitti pitkän tukan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
VO5 on semmoinen punainen tuubi, hoitoaine pyyhekuiville hiuksille.
Sitä kun laitat ihan vaikka kuiviin hiuksiin ja pyörittelet takkua hetkenaikaa sormienvälissä, niin kyllä lähtee. Sillä olen saanut kaikki mahdolliset sotkut, solmut ja takut selvitettyä, ihan vauvasta aikuisen ihmisen hiuksista.
Jopa nukeilta olen sillä hiuksia selvitellyt.
Ahaa, tuota en tiennytkään, että voi pyöritellä sormien välissä takkua. Kiitti tiedosta, täytyykin kokeilla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mä oon ostanu sellasta suihkutettavaa. Scwarzkopfilla on ainakin aika hyviä. Ostin ensin sellasta moisture kick- suihketta ja on ollu tosi hyvää, kunnes nyt kun ostin uuden niin sitä oli muutettu ja haisee ihan hirveälle :kieh: päiväkodissa sanottiin että hoitajalla ahdistaa henkeä kun tyttö haisee niin hajuvedelle :ashamed: sitte tajusin että se on se suihke...

nyt on sellasta kun time restore satin spray, siinä on miedompi tuoksu.

Kannattaa niitä haistella kunnolla enneko ostat ettei tuu yllätyksiä.
:D Luulivat siis päiväkodissa, että olet joku "Martina" ja pistät lapseesi hajuvettä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
mä oon ostanu sellasta suihkutettavaa. Scwarzkopfilla on ainakin aika hyviä. Ostin ensin sellasta moisture kick- suihketta ja on ollu tosi hyvää, kunnes nyt kun ostin uuden niin sitä oli muutettu ja haisee ihan hirveälle :kieh: päiväkodissa sanottiin että hoitajalla ahdistaa henkeä kun tyttö haisee niin hajuvedelle :ashamed: sitte tajusin että se on se suihke...

nyt on sellasta kun time restore satin spray, siinä on miedompi tuoksu.

Kannattaa niitä haistella kunnolla enneko ostat ettei tuu yllätyksiä.
:D Luulivat siis päiväkodissa, että olet joku "Martina" ja pistät lapseesi hajuvettä.
no suunnilleen, että hävetti. Vaikkei varsinaisesti ollu ees syytä. Iteki inhoon kaikkia tuoksuja ni ymmärrän hoitajaa täysin. En vaan tajunnut että se suihke vaikuttaa niin paljon vaikken itsekään siitä pidä. Harmittaa kun en löytänyt mitään hajusteetonta kun kaupungissa käytiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
VO5 on semmoinen punainen tuubi, hoitoaine pyyhekuiville hiuksille.
Sitä kun laitat ihan vaikka kuiviin hiuksiin ja pyörittelet takkua hetkenaikaa sormienvälissä, niin kyllä lähtee. Sillä olen saanut kaikki mahdolliset sotkut, solmut ja takut selvitettyä, ihan vauvasta aikuisen ihmisen hiuksista.
Jopa nukeilta olen sillä hiuksia selvitellyt.
Ahaa, tuota en tiennytkään, että voi pyöritellä sormien välissä takkua. Kiitti tiedosta, täytyykin kokeilla. :)
No minä olen pyöritellyt sitä takkua/solmua hetkenaikaa sormienvälissä (siis silloin kun olen laittanut sitä hoitoainetta) ja kun huomaa, että nut se alkaa väljistymään, olen sen saanut kammalla helposti auki.
Kannattaa alkaa kamapaamaan hiuksi latvasta, ensin vaikka sentinpätkä alaspäin ja sitten kaksi jne jne, en siis tarkoita ns vastakarvaan, vaan niin, että latva on aina jo selvitetty, niin ne takut ei kasaannu sitten sinne latvaan.

Tällä samalla sormienvälissä pyörittelyllä saa esim kaulakorut nopeasti auki :whistle: Tosin ilman tököttejä :whistle:
 

Yhteistyössä