1-vuotias sairaana...

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut...
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut...
onkohan tuolla meidän 1-vuotiaalla ihan normaali kuume/flunssa vaan.. nyt on kolmas päivä kuumeessa..yhtä-äkkiä nousi..ensin oli 38,5 ja muutaman tunnin kuluttua 39,2.. ei laskenut padadol-supoilla...saako noin pienellä edes olla??? nyt sillä on semmosta 37-38,5 astetta ollut kun olen laittanu burana suppoja.. ääni mennyt melkein kokonaan ja itkee yskiessä...pelottaa...hän ei ole paljoa sairastanut niin siksikin mua nyt saattaa pelottaa..??!!??!! onko tuo ihan normaalia vai pitäisikö mennä lääkäriin..soitin sillon ensimmäisenä päivänä kyllä ja sanoivat ettei tarvitse mennä... mut silti :( ressuttaa toinen kun on vaan,eikä jaksa leikkiä:(
 
huolestunut...
niin ja sillä on muutamana kertana ollut kakka sellasta niinku siinä olis limaa...??? mutta luulen et saattoi johtua niistä panadol supoista...kun aina sen jälkeen tuli....
 
Meillä oli muksut 11kk ja 3v reilut kaksi viikkoa on/off kuumeessa. Välillä saattoi olla kuumeettomia päiviä ja taas seuraavana päivänä 39 kuumetta. On kuulemma tätä nyt liikkuvaa flunssaa, eivät ottaneet lääkäriin kun soitettiin sinne. Sanoivat vaan, että muksujen pitää juoda nesteitä reilusti ja sitten kuumeeseen panadolia. Limanen kakka on tyypillistä silloin kun on kova nuha...
 

Yhteistyössä