Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on työajat näin minulla-8-16 ja miehellä 7-15.30 eli aika pitkiä päiviä tulisi.
Alueemme pk on täynnä ja ainoastaa yksi kunnallinen pph.
Mahdollisuus olisi hakea yksityiselle jossa ryhmä tällä hetkellä on tälläinen.2,5v.1,5v+mahdollisesti tulisi vielä yksi yli 3-vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on työajat näin minulla-8-16 ja miehellä 7-15.30 eli aika pitkiä päiviä tulisi.
Mahdollisuus olisi hakea yksityiselle jossa ryhmä tällä hetkellä on tälläinen.2,5v.1,5v+mahdollisesti tulisi vielä yksi yli 3-vuotias.
Mitä mieltä olette kyseisestä ryhmästä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meillä on työajat näin minulla-8-16 ja miehellä 7-15.30 eli aika pitkiä päiviä tulisi.
Mitä mieltä olette kyseisestä ryhmästä?
Alkuperäinen kirjoittaja runttipulla:Yksityiselle menee meidänkin tyttö, saatiin paikka vielä melkein naapurista joten hyvillä mielin tässä loppuvuodesta töihin palataan. Isoon päiväkotiin en noin pientä edes harkinnut.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:meidän1v3kk aloitti vasta hoidon. Pph: lle ehdottomasti halusin ja sainkin. Ei ollut meilläkään koskaan ollut kuin ukin ja mummin satunnaishoidossa, mutta hyvin on ainakin alkanut. Kertaakaan ei ole jäänyt itkemään. Liikkuminen ja syöminen menneet rutkasti eteenpäin. Ja ennen kaikkea, kotona on musta ihan oma itsensä, toki vähän pitää kotiin tultua ripustautua, mut sehän kuuluu luonnollisesti asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti vaan:Kotona hoitaisin noin pientä.