M
mietinpä vaan
Vieras
Onkohan joku jolla olis ollut 1 vuotias mukana synnytyksessä.Ystäväni on sanonut ottavansa lapsensa mukaan synnytykseen.Olisi kiva kuulla kokemuksia että miten on onnistunut ja miten on lapsi reagoinut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On varmaan hyvä tavoite, jos toteutuu.... Mutta pieni lapsi tuskin sitä osaa positiivisena ajatella kun äiti huutaa ja parkuu, kauneudesta puhumattakaan.Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 20:02 Taaperon äiti kirjoitti:Mulle on sanottu että synnytys on positiivinen kokemus ja kaunis tapahtuma ja että jos teen sen ilman kipulääkkeitä niin se on tosi hyvä tavoite.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 12:23 Äittä77 kirjoitti:Meillä 3v esikoinen (poika joka oikein järkevä eikä helposti säiky ja järkyty mistään) näki telkussa dokumentista vasstassyntyneen joka oli vielä kinainen ja verinen ja nyt hänellä on hätä tulevassta sisaruksestaan koska luulee että vauvasta tulee verta syntyessään. Olemme keskustellleet monta kertaa asiasta ettei se veri tule vauvasta vaan äidistä pikkaisen,mutta koska ainana kkammona on veri niin se mielikuva on vaikea pyyhkiä pois!
Eli ei llapsia synnytykseen mukaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 10:39 Äiti kirjoitti::attn: Apua!
Ap:n täytyy olla provo! Ei kukaan täysipäinen edes harkitse moista! Sitä paitsi, synnäri EI ole päiväkoti! Kenen luulet pienen lapsesi perään ehtivän katsoa, kun itse synnytät? Äly hoi!
Onneksi Suomessa on niin järkevää tämä terveydenhuolto, ettei takuulla missään synnärissä suostuta moiseen! Jos sinulla ei ole muuta hoitopaikkaa lapsellesi, soitetaan sosialihuoltoon , josta lapsi haetaan lastenkotiin siksi ajaksi, kun itse olet sairaalassa. Joten ehkä sinun olisi parasta alkaa sitä tilapäishoitopaikkaa hommaamaan!
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 20:02 Taaperon äiti kirjoitti:Mitä te oikeen vouhkaatte? Meillä on adoptiolapsi ja hän on nyt 2 v 7 kk.
Aion ottaa hänet mukaan synnytykseen kun nyt hän on tiivis osa perhettämme eikä enää itkeskele kuten 1 v tekee. Ei ala ihan turhasta parkua jne.
Mulle on sanottu että synnytys on positiivinen kokemus ja kaunis tapahtuma ja että jos teen sen ilman kipulääkkeitä niin se on tosi hyvä tavoite.
Kävin pelkopolillakin kun aluksi pelkäsin ja sanoivat että ei tarvi pelätä että se on luonnollinen tapahtuma ja koko perheen oma yhteinen lämmin hetki.
Itse erikoislääkäri sanoi minulle näin.
Haluan että tyttäreni näkee kun pikkusisar syntyy. En halua evätä häneltä kokemusta. Ja mulle kans sanottiin että on epätavallista että jokin menee pieleen ja jos menee niin silloin isähän siirretään syrjään ja pitää huolta lapsesta kun minua hoidetaan.