1-vuotiaan päikkärit

Meillä (tyttö 1vee 2 kk) siirryttiin takaisin kaksiin päikkäreihin n. 2 viikkoa sitten (ekat kestävät n. 1 tunnin ja toiset n. 1,5-2 tuntia). Yksillä unilla ehdittin olla 3 viikkoa, mutta nyt kun on vauhtia tullut lisää ja neiti viilettää koko päivän non stoppina paikasta toiseen niin eipä enää riittänytkään yhdet unet. Meillä nukuttiin siis aika kauan ensin 2 unilla, sit tyttö jaksoikin päivänsä hyvin yksillä n.1,5-2 tunnin tirsoilla ja nyt otettiin sit askel takaisin päin. Onko muilla ollut tällaista? Yöuniin tämä ei ole vaikuttanut, joten laitan lapsen silloin nukkumaan kun häntä nukuttaa.

Chanel
Meillä tyttö 1,2v ja aivan saman olen huomannut. Jos nukkuu yhdet päiväunet niin ilta on sitten kiukkua täynnä ja jopa vaikeampi nukahtaa illallaki. Tai oikeastaan mulla on kaikki lapset olleet samanlaisia et tarvii paljon unta. kolmas tyttöni nukkui vielä kouluun mennessäki päiväunet..

Ett näin meillä!

Poika 1v2kk ja 10kk iässä siirty yksiin päikkäreihin, nyt tosin satunnaisesti nukkuu 2. oon yrittänyt että nukkuisi vaan yhdet mutta jos näyttää siltä että tarvii kahdet niin väkisin en hereillä oo pitänyt.

Yhteistyössä