1-vuotiaalle lahja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja timpe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin jälkikäteen voin kertoa, et eniten meidän 1 veetä kiinnostaa kaikki musiikkijutut. Eli siis oli just synttärit ja lahjoista kiinnostavin on tuommonen ...ksylofoni??? (en mä tiiä, mikä ton nimi on, mut tommonen, missä on palikoita, joita hakataan ja niistä tulee ääni :D)

Eli siis jotain marakasseja, lasten tamburiini tms. tyyppistä kattelisin. =) Jos ei sit vaatetta halua, tuon ikäselle sekin on ihan yks ja sama.

Joku musiikkijuttu vois olla kiva (itsekin suunnittelen lahjaa 1 vuotiaalle), mutta ikävän usein vanhemmilta tulee noottia jos ostaa äänekkään lelun tms. Ja yksi tuttava sanoi suoraan että kaikki lahjat joista pääsee ääni lentää suoraan roskikseen.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
Joku musiikkijuttu vois olla kiva (itsekin suunnittelen lahjaa 1 vuotiaalle), mutta ikävän usein vanhemmilta tulee noottia jos ostaa äänekkään lelun tms. Ja yksi tuttava sanoi suoraan että kaikki lahjat joista pääsee ääni lentää suoraan roskikseen.. :(

Höh.

Mua ei stressaa tommoset jutut, enemmän arvostan sitä, et ylipäätänsä löytyy lelu, joka jaksaa kiinnostaa tota yks veetä eikä se roiku koko ajan mun puntissa. :D

Mut onhan niitä semmosia äänileluja, joista saa säätää äänenvoimakkuutta. :) Entä semmosen etsintä?

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:

Soittimet yms. oikeat musiikkijutut on tosi jees, mutta kaikki ääntelevät yms. soivat lelut on tosi ärsyttäviä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hehee, äiti ja isä varmaan arvostaa esim. rumpusettiä :D! ajattelin just jotain kehittävää/kestävää, vaatteet kun on suht lyhtikäistä.

Älä nyt, oikeesti just viime viikonloppuna oltiin yksillä 1 v. syndeillä, joissa iskä ja äiti oli ostanu lahjaksi lapselleen sen rumpusetin. :D Ja koska meidänkin vuosikas siitä tykkäs niin kovasti, mietin vakavissani sen hankintaa meillekin. Sekä tamburiinin. :D

Ihan oikeesti tässä alkaa arvostaa eniten sitä, et löytyy EDES joku, joka jaksaa tuota lasta kiinnostaa, mutta mikä on ihan luvallinen juttu. Eli siis joku, jota saa hakata jne. eikä ole koko ajan puntissa kiinni (kuten tämän ikäiset tuppaa olemaan). =)

Eikö kukaan näe sitä ratkaisevaa eroa mikä on rummuissa ja piipittävässä lelussa vaikka molemmista lähtee yhtä lailla ääntä?

Rummuissa lapsi tuottaa äänen itse. Hän leikkii lelulla aktiivisesti. Soiva lelu taasen soi itsestään ja lapsi leikkii sillä passiivisesti.

Toiset vanhemmat arvostavat sitä, että lapsi leikkii ja kehittyy lelunsa kanssa eikä sitä, että lelu on vain lastenvahti.

Kädenjälki/jalanjälki- kipsi- pakkaus, (1 veen käsi/jalka mahtuu niihin vielä ihan hyvin...), kylpyleluja, aterimet, lautanen-muki- setti, pyyhe, hammasmuki- setti... Tässä jotain mitä itse toivoisin lapseni saavan... :)

Yhteistyössä