1 vko synnytyksestä. Vielä 9kg paino jäljellä..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vvv
No oho! Mitä oot syönyt, ku ei paino ole viikossa tippunu? Hurjaa. :O Itsehän oli ennen raskautta hieman ylipainoinen, mutta onneksi heti laitokselta päästyäni olin missien mittoissa. Oot varmaan jotenki sairas tai jotai..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
synnytyksestä 2 viikkoa niin oli pudonnut 15 kiloa mikä tulikin. Puolessa vuodessa kaikki tuplana takaisin, vaikka vauva olikin täysimetyksellä!
söit sitten ihan kunnolla.. yök läskit hei niskasti kiinni1!!
 
miulla tippu esikosta tosi nopee kaikki kilot ja sit vielä -10kg. nyt seuraavasta on vielä jälellä 6kg ja synnytyksestä vähän yli kuukausi, mut eipä haittaa. kyl ne lähtee jossain vaiheessa. esikosta en muuten imettäny päivääkään ja silti paino tippu.
 
Toi on aika yksilöllistä, ett kellä lähtee mitenkin paino, mun poika 1½v ja mul viel 4kg ylimääräistä kun vertaa siihen minkä painonen olin ennen synnytysta ja täysimetin vajaat 6kk siinä ajas mun paino ei juurikaan laskenu!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Toi on aika yksilöllistä, ett kellä lähtee mitenkin paino, mun poika 1½v ja mul viel 4kg ylimääräistä kun vertaa siihen minkä painonen olin ennen synnytysta ja täysimetin vajaat 6kk siinä ajas mun paino ei juurikaan laskenu!
no mulla jäi jo 10kg sairaalaan. mut viel on. ja ihan turvoksissa paikat koskahan mahtaa laskea?

ei saa edes sormuksia sormeen
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
No oho! Mitä oot syönyt, ku ei paino ole viikossa tippunu? Hurjaa. :O Itsehän oli ennen raskautta hieman ylipainoinen, mutta onneksi heti laitokselta päästyäni olin missien mittoissa. Oot varmaan jotenki sairas tai jotai..
:LOL:
Uskoo ken tahtoo! Taidat olla aikamoinen satutäti!
 
äitiliin
Imetin 10kk asti ja siihen asti pysyi 5kg ylimääräistä, sen jälkeen tippuivat kahdessa kuukaudessa. Joillakin kuulemma elimistö reagoi noin päin imetykseen. Mulla sitten noi 5kg eivät ole takaisin tulleet ja on mennyt pari lisääkin vaikka normaalipainossa olenkin. Synnytyksestä jo puolitoista vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Toi on aika yksilöllistä, ett kellä lähtee mitenkin paino, mun poika 1½v ja mul viel 4kg ylimääräistä kun vertaa siihen minkä painonen olin ennen synnytysta ja täysimetin vajaat 6kk siinä ajas mun paino ei juurikaan laskenu!
no mulla jäi jo 10kg sairaalaan. mut viel on. ja ihan turvoksissa paikat koskahan mahtaa laskea?

ei saa edes sormuksia sormeen
No, mul jäi se 7 kiloa sairaalaan ja sen jälkeen ei oo kun reilu kilo lähteny. Nyt sain alotettuu kuntoilun ja herkut on jätetty vähemmälle, niin jos noi vikat kilot lähtis! (tääl kotona tulee helpost mussutettuu herkkuja, kun poika päikkäreillä=)
Mul ei noit turvotuksii kauheest ees ollu, joten sormukset meni kyl aika pian synnytyksen jälkeisel viikol sormiin!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Toi on aika yksilöllistä, ett kellä lähtee mitenkin paino, mun poika 1½v ja mul viel 4kg ylimääräistä kun vertaa siihen minkä painonen olin ennen synnytysta ja täysimetin vajaat 6kk siinä ajas mun paino ei juurikaan laskenu!
no mulla jäi jo 10kg sairaalaan. mut viel on. ja ihan turvoksissa paikat koskahan mahtaa laskea?

ei saa edes sormuksia sormeen
No, mul jäi se 7 kiloa sairaalaan ja sen jälkeen ei oo kun reilu kilo lähteny. Nyt sain alotettuu kuntoilun ja herkut on jätetty vähemmälle, niin jos noi vikat kilot lähtis! (tääl kotona tulee helpost mussutettuu herkkuja, kun poika päikkäreillä=)
Mul ei noit turvotuksii kauheest ees ollu, joten sormukset meni kyl aika pian synnytyksen jälkeisel viikol sormiin!
:) mulla on täällä myös 2,5v vilkas esikoinen et ei pääse tää äiti sohvalle juurtuun. :D

tekemistä riittää.
 
mamma
Mulla vielä samanverran ylimääräsiä kiloja ja 2 kk vanha vaaveli. Eiköhän se imettäessä lähde niinku esikoisestaki.. Tai jäi mulle sillon 2 kiloa vielä raskauskiloja, mutta eipä haitannu.. ;)
 
nipo
Heh, ootko siis ihan tosissasi?

Minulle tuli 20kg kummallakin kerralla ja viikko synnytyksestä on ollut ehkä puolet pois. Noin suurin piirtein, en kyllä ole vaa`alle tainnut tuossa vaiheessa vielä edes mennä ;)

Jälkitarkastuksessa on paino ollut lähtölukemissa ja sitten sen jälkeen on mentykin alaspäin kovaa vauhtia. Imetys on vienyt multa siis niitä kiloja reilusti, vaikkei olisi ollut enää mistä ottaakaan... Joka aamun jouduin aloittaa puntarilla, jotta olisin tiennyt, pitääkö tänään syödä paljon vai TOSI paljon. Yleensä piti tosi paljon ja silti paino saattoi tippua.
 
lläski
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Heh, ootko siis ihan tosissasi?

Minulle tuli 20kg kummallakin kerralla ja viikko synnytyksestä on ollut ehkä puolet pois. Noin suurin piirtein, en kyllä ole vaa`alle tainnut tuossa vaiheessa vielä edes mennä ;)

Jälkitarkastuksessa on paino ollut lähtölukemissa ja sitten sen jälkeen on mentykin alaspäin kovaa vauhtia. Imetys on vienyt multa siis niitä kiloja reilusti, vaikkei olisi ollut enää mistä ottaakaan... Joka aamun jouduin aloittaa puntarilla, jotta olisin tiennyt, pitääkö tänään syödä paljon vai TOSI paljon. Yleensä piti tosi paljon ja silti paino saattoi tippua.
kivat sulle..
 
Yksilöllistä, jopa saman ihmisen kohdalla.. Esikosta kertyi n.12kg ja niistä jäi roikkumaan nelisen kiloa piiitkäksi aikaa, kun taas kuopuksesta tuli odotuksessa huimat 17kg joista 12 jäi jo synnärille ja alkupainossa olin jo 2vko synnytyksen jälkeen.
 
ja
8kg jäljellä. Kannattaako enää edes elää?

Ap haloo, millainen tärkeysjärjestys sun elämässä oikein on?
Joko tämä on provo tai sitten olet säälittävän pinnallinen ihminen.
 

Yhteistyössä