1 väärin vastaus teoriakokeissa tai 11, mutta jos yks olisi oikein niin menisin läpi. #ITTU!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
ja mun taksikuski on pitänyt peukkuja tänään että mulla mee läpi:(. Yhyyy...

Se sanoi mulle että kun saan ajokortin niin hänkin pääse mun kyydille kännissä:D. Hän varma tykkäsi, kun mä aina kännissä sekoillut hänen taksissa, musikki kovasti, shampanja lentä joka paikaan, strippaus ja vaikka mitä se kesti:D

prkle

Mun ystäväni kärsii lukihäiriöstä ja häneltä teoriaosuus testattiin eri tavoin kuin muilta, koska hän ei häiriönsä vuoksi olisi ikinä päässyt tavallisesta teoriakokeesta läpi. On ihan yleinen käytäntö, myös vieraskielisiltä. Kysypä tätä autokoulustasi :)

[QUOTE="vieras";24983868]Mun ystäväni kärsii lukihäiriöstä ja häneltä teoriaosuus testattiin eri tavoin kuin muilta, koska hän ei häiriönsä vuoksi olisi ikinä päässyt tavallisesta teoriakokeesta läpi. On ihan yleinen käytäntö, myös vieraskielisiltä. Kysypä tätä autokoulustasi :)[/QUOTE]

juu tiedän, mutta vastaukset melkein kaikki oli oikein, sitten stressaasin siellä se kuvallinen koe, siks ei mennyt, mutta jos kotona treenan sama, aina mee läpi, mä sanoin vitsinä autokouluopetajalle, että pitää kokeisin mennä vodkapullon kanssa, sitten rentoudun niin hyvin että saan kaikki oikein

[QUOTE="Mie";24983963]"kun mä aina kännissä sekoillut hänen taksissa, musikki kovasti, shampanja lentä joka paikaan, strippaus... "

Yllämainitut suora lainaus kirjoituksestasi ja siis ovat mielestäsi hienoja asioita?[/QUOTE]

On hienoja asioita, koska oli helvetin hauska aina

[QUOTE="Mie";24984021]surullista että elämänarvot noin pielessä jos strippauskin kuuluu hienoihin asioihin[/QUOTE]

Sano muuta, ja jälleen vauvaakin odottaa tämä neitokainen. Anteeksi, rouva.

[QUOTE="Mä";24984074]Strippaatko viä? Onko hyvä idea et 3 lapsen saat?[/QUOTE]

En, kun ei se mun mies mua sinne päästä, tai kyllä päästä, mutta on mustasukkainen ja huoli tulee minusta se sanoi mulle...
On kiva saada lapsia aina, mutta raskaudet on minulle aika vaikeita

En, kun ei se mun mies mua sinne päästä, tai kyllä päästä, mutta on mustasukkainen ja huoli tulee minusta se sanoi mulle...
On kiva saada lapsia aina, mutta raskaudet on minulle aika vaikeita

Mut aattelit sit oikein hutsumaisesti tripata taksikuskille vaikka miehes ei tykkää siitä?

paljon sait hyvityksenä matkasta trippauksella?

Stripaata muuten vaan saa missä vaan mulle:D

mutta töihin se ei mua halua päästä mihinkään sellaiselle paikalle:)

enkä saa mitään alennuksia jos taksissa pidän hauska

Yhteistyössä