Tee kaksi kääretorttupohjaa. Täytä haluamallasi täytteellä (mansikkamousse on hyvää ). Tee voi- tai leivinpaperista mallina Numero 1. Leikkaa pohja ykkösen malliseksi. Tietenkin voit leikata pohja ennen täyttämistäkin. Päällystä kermavaahdolla tai marsipaanilla. Minä käytin vihreää marsipaania. Yksi pötkö ei ihan riittänyt vaan piti sivuista vähän paikkailla kermavaahtopursotuksella. Muista laittaa kakun päälle ohut kerros kermavaahtoa jos käytät marsipaania.