1 kk vauvalla näppylöitä kasvoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heinekeeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heinekeeni

Aktiivinen jäsen
11.10.2007
2 493
0
36
Meidä kuukauden vanhalle vauvalle on tullut kasvoihin punaisia näppylöitä joista osassa on valkoinen pää. Näyttävät finneiltä. Mikä mahtaa olla kyseessä, vaarattomia hikinäppylöitä? Epäilin jotain rokkoa. mutta näppylöitä on vain kasvoissa.

Muoks: kyseessä poika, joten äidin hormoonit eivät vaikuta?

hormooni näppyjä ne on , elä mene niitä nipistelemään tai muutenkaan koskemaan etteivät tulehdu, ne häviää sit itsestään!
Meillä nimittäin juuri samoja tullu täs kolmen päivän aikana! :)
normaalia siis noi näpyt..

Meilläkin niitä löytyy 3viikkoiselta pojalta. Tytölläkin (nyt 6v.) oli niitä. Aiheen vierestä nyt ihmettelen että mitenkähän mies ei muistanut että tytölläkin oli noita aikanaan. Miten hyvin muitten miehet muistaa tämmösiä asioita.

Meillä mies muistaa paremmin kuin minä. Nyt olen ihmetellyt kun vauvalla sitä ja tätä, niin mies aina sanoo, että etkö muka muista oli pojallakin samaa. Mulla ei ole monesti mitään mielikuvaa

Meidän 6-viikkoiselta on juuri alkaneet kadota näpyt. Pari-kolme viikkoa viihtyivät poskilla ja leuassa sekä rintakehässä. Esikolla oli vähemmän aikaa ja pelkästään kasvoissa, nyt tuntui ihan hullulta kun rintakehäkin oli täynnä pientä nyppyä. Neuvolassa täti vakuutti että niitä voi tulla periaatteessa mihin vaan.

Yhteistyössä