?
"..."
Vieras
Alan olla aika loppu tähän jatkuvaan heräilyyn, niin aloitan nyt vielä uuden ketjun aiheesta.. Meidän parin kk: päästä 1,5v poika heräilee edelleen joka yö vähintään kerran, yleensä kolmisen kertaa ja lopullisesti herää viiden jälkeen.:/ joskus oon päättänyt viiden aikaan et nyt saa poika luvan nukkua vielä ja oon kipannut sänkyyn niin kauan et nukahtaa, mut huutihan siitä on tullut ja sen seurauksena esikoinenkin herännyt.
Onko nyt jotain, mitä vois vielä kokeilla? Aloitan maanantaina työt ja siellä ois tarkotus kuulostaa jokseenkin pätevältä ja se ei kyl näillä unilla onnistu.
poika nukkuu yhdet päiväunet, n. 12-15, joskus vähemmän. Nyt on pieni flunssa päällä, mutta heräily oli tällasta jo ennen flunssaakin viimeset puoli vuotta, joten en usko, et se varsinaisesti on aiheuttaja. Allergiatestejä tehtiin vauvana ihon takia ja atooppinen iho todettiin, pitäisköhän vielä käydä uudestaan lääkärissä? Tissistä, tuttipullosta ja tutista on vieroitettu jo kuukausia sitten ja poika nukahtaa illalla pääsääntöisesti hyvin yksin sänkyynsä.
Oon tähän asti siirtynyt lähes joka yö pojan huoneeseen varasängylle nukkumaan, mutta nyt kokeilin siirtää oman sängyn viereiseen huoneeseen ja isosiskon sängyn samaan huoneeseen pojan kanssa. Ei mitään vaikutusta. Oiskohan se vaan tottunut, että käyn silittelemässä uudestaan uneen ja herää sitä varten? Minkälaista unikoulua tällaseen voi toteuttaa kun periaatteessa tassutan joka yö nyt jo?
Onko nyt jotain, mitä vois vielä kokeilla? Aloitan maanantaina työt ja siellä ois tarkotus kuulostaa jokseenkin pätevältä ja se ei kyl näillä unilla onnistu.
Oon tähän asti siirtynyt lähes joka yö pojan huoneeseen varasängylle nukkumaan, mutta nyt kokeilin siirtää oman sängyn viereiseen huoneeseen ja isosiskon sängyn samaan huoneeseen pojan kanssa. Ei mitään vaikutusta. Oiskohan se vaan tottunut, että käyn silittelemässä uudestaan uneen ja herää sitä varten? Minkälaista unikoulua tällaseen voi toteuttaa kun periaatteessa tassutan joka yö nyt jo?