?
...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa. Oeltte lojaaleja neuvolalle hoitamaan lapset heidän kirjojen mukaisesti. Meillä on lapset tehty itseämme varten, ei neuvolan. Ja niinpä me myös päätämme miten lastemme kanssa toimitaan ja miten heidät hoidetaan ihan omia äidinvaistoja ja tapoja noudattaenToiset saa mun puolestani lukea ohjevihkoja ja kirjoja ja hoitaa lapsensa neuvolaa varten.
Mä en neuvolasta kysy ohjeita vaan käytän omaa päätäni ja järkeä. Ja kyllä, noudatan suosituksia, koska välitän lapseni terveydestä.
Samoin minä välitän. Mutta en noudata suosituksia vaan tuntemalla lapseni hoidan häntä kuten parhaaksi katson.Jos ei omista lainkaan maalaisjärkeä ja suhteellisuudentajua, on ilmanmuuta kaikkein paras vaan tiiviisti tuijottaa neuvolan neuvoja. Ei ainakaan vaaranna lapsensa terveyttä. Jos vähääkään on hajua asioista ei niitä tarvitse niin orjallisesti totella.
Siis ihan uskomatonta, ettei lapsen terveys merkitse sulle mitään, jos siis todellakinh ajattelet suosituksista noin. Miksi ihmeessä niitä annetaan, jos ne on ihan turhia?
Siksi niitä tehdään koska kaikilla ei ole suhteellisuudentajua. Suosituksia on hyvä olla. Kaikki eivät osaa hoitaa lapsia ilman.