1,5-vuotiaan mitat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ready
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="heh";22496162]Niin mun poikahan painoi tuon verran 4-kuisena. :D Nyt siis puolitoistavuotias ja n.13kg. Muut mitat saadaan myöhemmin, ei olla käyty neuvolassa hetkeen...[/QUOTE]

Tajuton läski :D Anna jotakin muutakin sille välillä kuin sokeria.

Mä vedän varmaan pohjat.

Vauva syntyi 5 kiloisena raskausdiabeteksen vuoksi, oma bmi oli 23 ennen raskautta ja tippui siihen hyvin nopeasti myös.

6 kk iässä meni 10 kg rikki.

Tasan 1 vuotiaana on 82 cm ja 13,5 kg eikä edes syö valtavia määriä, vaan ihan normaalisti. Ei mitään lihottavaa.

[QUOTE="vieras";23245597]Mä vedän varmaan pohjat.

Vauva syntyi 5 kiloisena raskausdiabeteksen vuoksi, oma bmi oli 23 ennen raskautta ja tippui siihen hyvin nopeasti myös.

6 kk iässä meni 10 kg rikki.

Tasan 1 vuotiaana on 82 cm ja 13,5 kg eikä edes syö valtavia määriä, vaan ihan normaalisti. Ei mitään lihottavaa.[/QUOTE]

Mun poitsulla meni tuo 10 kg rikki 5kk ikäisenä. Vuoden vanhana oli mitat 82cm ja 15kg 930g pipo 47,2cm. 1v 3kk mitat taasen olivat 86cm, 15,990kg ja 47,5cm. Meillä on tarkka ruokavalio, eikä poika saa mitään ylimääräistä. Syö ruokaakin ihan normaaleja määriä, ja tällä hetkellä ei oikein mitään mene edes. Kauhulla odotan seuraavaa neuvolaa ja punnitusta! Mutta onneksi tuo paino on ollut tasaantumaan päin

Yhteistyössä