-1,1kg eilisestä sillä dietillä siis...

toinen päivä tänään..alotin 89,1 ja nyt 88kg

Just söin sämpylän ja kahvia, tänään vielä yksi pippuripihvi+salaateineen ja illalla kalkkunaleikettä ja muistaakseni salaattia silloinkin =)

Ja 2,6l vettä pitäisi juoda vielä =)

Katselin juuri Dodge Caliberin kuvia Hesarista =) :whistle: :ashamed:

painoa lähtee kyllä paljon, kun elimistöstä poistuu nestettä. Siis hieno juttu, että paino on tippunu noin paljon heti aluksi ja siitähän sitä tsemppiä saa. Mutta kannattaa kyllä varautua siihen, että painon putoaminen hidastuu, kun aletaan taistelemaan sen ihan oikean rasvavaraston kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Syysiloksi:
painoa lähtee kyllä paljon, kun elimistöstä poistuu nestettä. Siis hieno juttu, että paino on tippunu noin paljon heti aluksi ja siitähän sitä tsemppiä saa. Mutta kannattaa kyllä varautua siihen, että painon putoaminen hidastuu, kun aletaan taistelemaan sen ihan oikean rasvavaraston kanssa.
Yes, tiedän tuon, tämä on noin miljoonas yritykseni elämän aikana =)

Nuorena kilot lähti melkein itsestään, kun vähän katsoi mitä söi, nyt ei enää...

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Yes, tiedän tuon, tämä on noin miljoonas yritykseni elämän aikana =)

Nuorena kilot lähti melkein itsestään, kun vähän katsoi mitä söi, nyt ei enää...
no kyllä noi mulla ainakin lähtee ihan sillä, että katson mitä syön ja ihan kivaa tahtia, eli noin kilo per viikko.

harrastatko liikuntaa? Jos sulla on ollut hankalaa saada painoa putoamaan tai painonpudotusta pysyväksi, niin liikunta kyllä auttais siinä. Itse asiassa monen on pelkällä ruokavalion muutoksella erittäin vaikea saada dieettiä toimimaan pidemmän päälle. Liikunta myös antaa sulle enemmän liikkumavaraa ruokailun suhteen.

harrastatko liikuntaa? Jos sulla on ollut hankalaa saada painoa putoamaan tai painonpudotusta pysyväksi, niin liikunta kyllä auttais siinä. Itse asiassa monen on pelkällä ruokavalion muutoksella erittäin vaikea saada dieettiä toimimaan pidemmän päälle. Liikunta myös antaa sulle enemmän liikkumavaraa ruokailun suhteen.
Miulla on kaksi pientä ( 9kk ja 3v) joiden kanssa rattailla liikutaan melkein joka päivä ja useita tunteja, mutta muuta liikuntaa ei ole. Tuo rattaiden kanssa liikkuminenhan ei ole oikeaa liikuntaa, mutta ulkoilua edes :)

rattaiden kanssa liikkuminen on laihduttamisen näkökulmasta ihan oikeaa liikuntaa =) Yritä pitää huolta siitä, että pari kertaa viikossa pystyisit tekemään vähän reippaamman lenkin, vaikka vaan puoli tuntisen. Niin että syke nousee ja vähän hikoiluttaa. Käveleekö sun 3v. jo itse? Sitten ei varmaan kauhean nopeasti kyllä pysty menemään =)

Olisko sun mahdollista tehdä jotain pientä kotijumppaa? Ohjeita ihan sellaisiin 20-30 minuutinkin setteihin löytyy netistä (tai voin sulle antaa vinkkejä). Ite olen joskus kun aika on tosi tiukilla, tehnyt pientä jumppaa esim. illalla muksun mentyä nukkumaan telkkaria samalla katsellen :D Monta kärpästä yhdellä iskulla, kun aika on tiukilla.

Mutta siis pointti on se, että ei kaiken liikunnan tarvi tapahtua salilla! Vaikka tietysti aina olis parempi, jos vois vaikka kerrankin viikossa harrastaa ihan tehokasta liikuntaa.

sauvakävely on helppoa ja mukavaa myös. voi tehä myös lasten kanssa.
mun mulla lapset lähtee harrastuksiin menen itse sen tunnin ajaksi kävellle.
painoa eiole kvati tippunut,mutta selvästi olen kiinteytynyt, ja alkaa soolla jo naisen muodot, aiemmin oli tasapaksu.

Yhteistyössä