Tässä dietissähän piti lähteä 10kg/2vkoa =)Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:Aika hurjaa vauhtia laihdutat...
164cm eli painoindeksi on aika suuri ja rasvamaksakin on :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja samapaino:Oletko kuinka pitkä?
Minulla on se tuolla saapuneet-kansiossa, mutta miten se lähetetään eteenpäin??? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:siis mikä laihis.. saanko dietin yv:nä?
Ole sitten varovainen! Mun isä laihdutti kans kovaa tahtia niin lääkäri kielsi joksikin aikaa saunomisen, ettei saa sydänkohtausta. Mutta hän laihduttikin niillä nutriles pussieväillä ja on lähemmäs kuuskymppinen.Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Tässä dietissähän piti lähteä 10kg/2vkoa =)Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:Aika hurjaa vauhtia laihdutat...
Mä olen sentin lyhyempi..... Mutta täysimetän vielä, niin mä en 'voi' laihduttaa.... *tekosyitä*Alkuperäinen kirjoittaja Provo:164cm eli painoindeksi on aika suuri ja rasvamaksakin on :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja samapaino:Oletko kuinka pitkä?
Yes, tiedän tuon, tämä on noin miljoonas yritykseni elämän aikana =)Alkuperäinen kirjoittaja Syysiloksi:painoa lähtee kyllä paljon, kun elimistöstä poistuu nestettä. Siis hieno juttu, että paino on tippunu noin paljon heti aluksi ja siitähän sitä tsemppiä saa. Mutta kannattaa kyllä varautua siihen, että painon putoaminen hidastuu, kun aletaan taistelemaan sen ihan oikean rasvavaraston kanssa.
no kyllä noi mulla ainakin lähtee ihan sillä, että katson mitä syön ja ihan kivaa tahtia, eli noin kilo per viikko.Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Yes, tiedän tuon, tämä on noin miljoonas yritykseni elämän aikana =)Alkuperäinen kirjoittaja Syysiloksi:painoa lähtee kyllä paljon, kun elimistöstä poistuu nestettä. Siis hieno juttu, että paino on tippunu noin paljon heti aluksi ja siitähän sitä tsemppiä saa. Mutta kannattaa kyllä varautua siihen, että painon putoaminen hidastuu, kun aletaan taistelemaan sen ihan oikean rasvavaraston kanssa.
Nuorena kilot lähti melkein itsestään, kun vähän katsoi mitä söi, nyt ei enää...
Miulla on kaksi pientä ( 9kk ja 3v) joiden kanssa rattailla liikutaan melkein joka päivä ja useita tunteja, mutta muuta liikuntaa ei ole. Tuo rattaiden kanssa liikkuminenhan ei ole oikeaa liikuntaa, mutta ulkoilua edesAlkuperäinen kirjoittaja Syysiloksi:harrastatko liikuntaa? Jos sulla on ollut hankalaa saada painoa putoamaan tai painonpudotusta pysyväksi, niin liikunta kyllä auttais siinä. Itse asiassa monen on pelkällä ruokavalion muutoksella erittäin vaikea saada dieettiä toimimaan pidemmän päälle. Liikunta myös antaa sulle enemmän liikkumavaraa ruokailun suhteen.
Olevinaan laitoin jo....Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Saatko laitettua muillekin sen ohjeen ? Kiinnostaa
Kiitos, niinpä laitotkin !!"Ottaa silmän käteen"Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Olevinaan laitoin jo....Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Saatko laitettua muillekin sen ohjeen ? Kiinnostaa