1½v syöminen...taas:))

Elikkäs nyt tarvittais neuvoa ja kokemusta muilta äideiltä. Meitin pikku prisessan syömisestä on tulossa aikamoista pelleilyä, vaikka muuten on mennyt tosi hyvin. Ongelmana on lähinnä "liian kuuma" ruoka ja ruoan suusta ulos sylkiminen ja käteen otto.

Elikkäs tuntuu siltä että tyttö söisi mieluiten täysin kylmää ruokaa. Jos on edes "taskulämmintä" niin sylkäsee suustaan ulos ja hokee että "ämmä ämmä"( lämmin lämmin :) )ja yrittää puhaltaa vaikka siis todellakaan ruoka ei ole kun haaleeta.

ja sitten se että suu pitää tunkea ihan täyteen ja sitä sitten kaivellaan ulos sieltä pöydälle tai äitin lautaselle. Inohottavaa antaa makarooni vaikka kerrallaan lautaselle :(

onhan muillakin tällästä ja menee ohi.....?
 
Joo ja meillä poppa poppa!! :LOL:
Muutenkin samoja oireita. Itse halutaan syödä, mutta sitten meneekin leikiksi ja pitkin pöytää. Toisinaan ei huvita syödä yhtään ja sitten halutaan ommpua ja bakaa eli banaania.. Olen ajatellut, että aika aikaansa kutakin ja että vielä se tästä siistiytyy ajan kanssa. Hermot menee tosin välillä, mutta noin periaatteessa.
 
Heips,
Meillä saman ikäinen rinsrenssa. Kuulostaa tutulta. Viikko sitten isänsä kaatui ja jäi kotiin kipsatun jalan kanssa ja sen jälkeen oma syöminen jäi. Äiti on kaikki kaikessa ja äidin pitää syöttää ja juottaa maidot ja vellit pullosta.
Hoidossa syö niin kuin ennenkin, mutta joku takertuminen kotona ollessa saa aikaan tuon ettei tällä hetkellä syö itse taas lainkaan.

Joka syömisen jälkeen pyyhin lattian. Vähintään joka toinen ilta pesen koko pöydän alustan. Samoin tytön saa laittaa päivittäin kylpyyn, koska päivän menu on luettavissa hiusten seasta.

=)
 

Yhteistyössä