Vai onkohan siel sittenkin vain DHL:n ja muiden kuriirifirmojen loggarikeskukset...siis Pasilassa
Onpa mulla hyvä paikkakunta-tietoisuus
:ashamed:

Onpa mulla hyvä paikkakunta-tietoisuus
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä81:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mielenkiintosta miten itelle käy kun nytte näyttäs paketti olevan tuolla logistiikka keskukses ja seurannas mukamas vastaan otettu kuljetettavaks... jos menee jostain oulun kautta nii voi hyväne aika.. sais kyllä suoraan tulla ku on tavaralle tarvetta...
Minullakin on usemman kerran posti pyöritellyt noita paketteja ympäri kyliä. Kerran kävi jopa Ahvenanmaalla. Tais olla joku joka ei numeroita osaa vielä lukea. Siksi jos tilaan jotain ja vaihtoehtona on matkahuolto, otan sen mielummin. Tuleepahan paketti perille ainakin ajoissa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Seurailen mun pakettia ja ihmettelen missä se oikein matkustaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Matkahuollon kautta paketit saa nopeammin perille.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Kuinkakohan kauan menee NORMAALISTI, et paketti tulee jos se on aamulla merkattu olevan tuolla logistiikkakeskuksella?