Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Pelleriina

  1. P

    Vauvan syke

    Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa sikiön sykkeen tiheydestä? Kävin ultrassa RV 6+4. Syke oli jotain 70, mutta lääkäristä ei saanut mitään irti. Käski vaan odotella seuraavaan ultraan.

Yhteistyössä