Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä ötökkä

  1. Ö

    hih hii... oon ollu tällä palstalla varmaan vuos sitten viimeiks :D

    :D ompas tää outoa...
  2. Ö

    moi kaikille...tulin kurkkaamaan..ainakin vuoden takaa

    =) pakko oli tulla kattelemaan millanen meno täällä on.en oo täällä käyny niin pitkään aikaan että etes muistasin =) vieläkö täällä on tuttuja?mitä kaikille kuuluu? mulla on tää elämä tässä muuttunu aikalailla. elelen siis nykysin kaukana hevosista...(okei,15km) elikkä ero tuli aikoja...
  3. Ö

    vähä hirveetä. hevonen kadonnut täälläpäin

    ai juu, siis joo.. ei se pääse niihin, meillä on semmoset että aika pienellä todennäköisyydellä susi sinne pääsee :D
  4. Ö

    vähä hirveetä. hevonen kadonnut täälläpäin

    tuskimpa vaan kun laumassahan nuo hevoset on =)
  5. Ö

    vähä hirveetä. hevonen kadonnut täälläpäin

    mulla on oikeesti ollu ihan hullu kiire kokoajan :(
  6. Ö

    vähä hirveetä. hevonen kadonnut täälläpäin

    :D ei se sieltä syömistä saa, siellä vaan kaksi hevosta sisällä. loput 10 on ulkona yön :D
  7. Ö

    vähä hirveetä. hevonen kadonnut täälläpäin

    siis ei onneksi omani vaan jonkun toisen. hevonen siis on kadonnut kaksi yötä sitten ja sitä on etsitty helikopterin,metsästäjien,hirvikoirien ja ihmis joukkojen kanssa. nyt sit jälkiä löytynyt täältä päin.. :/ kumpa se löytyis. jätin tallin oven yöksi auki ja yhden karsinan oven ja sinne...
  8. Ö

    mitä kaikkea hauskaa,outoa,ihmeellistä tai semmoista mitä ette ikinä olisi voinut kuvitella

    olette joutunut elämänne aikana tekemään? siis ei tarvitse olla mikään ihme homma vaan semmonen mitä ette itsellenne ole koskaan ajatellut. tuli tuosta paska ketjusta mieleen.. itse siis pidän "outona" esim näitä: jouduin hinkkaamaan vastasyntynyttä vasikkaa 1,5h heinällä että "herää...
  9. Ö

    mulla on pesukoneen päällä 40l sankko puolillaan PASKAA (ihan tosi)

    todellakin joutuu elämänsä aikana tekemään...
  10. Ö

    mulla on pesukoneen päällä 40l sankko puolillaan PASKAA (ihan tosi)

    kieltämättä ajatuksena tuommonen ihmisen lääkitseminen ei ole mikään houkuttelevin. :o
  11. Ö

    mulla on pesukoneen päällä 40l sankko puolillaan PASKAA (ihan tosi)

    piti käydä hämmentämässä. kuka haluaa olla koe maistaja?
  12. Ö

    mulla on pesukoneen päällä 40l sankko puolillaan PASKAA (ihan tosi)

    kyllä sen kuulemma se kaikki pitää juoda :D (en mä nyt kerralla sille pakosta sitä kaikkea juota :D )
  13. Ö

    mulla on pesukoneen päällä 40l sankko puolillaan PASKAA (ihan tosi)

    :D juu elikkä vieras kirjottikin vastauksen. empä olis uskonu että tommosta joudun tekemään vaikka kaikkea ihmeellistä olen jo joutunut. saas nähdä vaan juoko varsa sen :/ jos ei juo niin pakottamalla pitää paskat sille juottaa.. :x
  14. Ö

    mulla on pesukoneen päällä 40l sankko puolillaan PASKAA (ihan tosi)

    :laugh: kaikkee sitä joutuukin tekemään. siellä se lilluu, paska ja lämmin vesi ja kauhalla sitä välillä hämmentelen. saattaa aamulla talo haista hyvälle :laugh: kaikkee sitä joutuukin elukoitten takia tekemään... :laugh:
  15. Ö

    voisko joku auttaa (lastenlauluista)

    pitkästä aikaa olen pyörähtämässä :wave: sinuakin "näkee" :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä