=) pakko oli tulla kattelemaan millanen meno täällä on.en oo täällä käyny niin pitkään aikaan että etes muistasin =)
vieläkö täällä on tuttuja?mitä kaikille kuuluu?
mulla on tää elämä tässä muuttunu aikalailla.
elelen siis nykysin kaukana hevosista...(okei,15km)
elikkä ero tuli aikoja...
siis ei onneksi omani vaan jonkun toisen.
hevonen siis on kadonnut kaksi yötä sitten ja sitä on etsitty helikopterin,metsästäjien,hirvikoirien ja ihmis joukkojen kanssa.
nyt sit jälkiä löytynyt täältä päin..
:/
kumpa se löytyis. jätin tallin oven yöksi auki ja yhden karsinan oven ja sinne...
olette joutunut elämänne aikana tekemään?
siis ei tarvitse olla mikään ihme homma vaan semmonen mitä ette itsellenne ole koskaan ajatellut.
tuli tuosta paska ketjusta mieleen..
itse siis pidän "outona" esim näitä:
jouduin hinkkaamaan vastasyntynyttä vasikkaa 1,5h heinällä että "herää...
:D
juu elikkä vieras kirjottikin vastauksen. empä olis uskonu että tommosta joudun tekemään vaikka kaikkea ihmeellistä olen jo joutunut.
saas nähdä vaan juoko varsa sen :/
jos ei juo niin pakottamalla pitää paskat sille juottaa.. :x
:laugh:
kaikkee sitä joutuukin tekemään. siellä se lilluu, paska ja lämmin vesi ja kauhalla sitä välillä hämmentelen. saattaa aamulla talo haista hyvälle :laugh:
kaikkee sitä joutuukin elukoitten takia tekemään... :laugh: