Hei,
Olen samaa mieltä edellisten kanssa siitä, että hoitajissa on eroja, eikä oikeaa hoitotapaa voi sanoa.
Työskentelin itse aiemmin päiväkodissa, ja nyt yksityisenä perhepäivähoitajana. Minusta perhepäivähoitajalla on ainakin mahdollisuus käyttää hiukan enemmän aikaa kullekin lapselle...