Heip,
Onkohan kenelläkään ollut samankaltaista tilannetta;
Sain juuri kuulla lääkäriltä keltarauhashormoni tason, joka oli 1,9.
Luin jostain että arvon pitäisi olla vähintään 30, jotta raskaus alkaisi.
Vähän ennen ovulaatiota kävin ultraäänessä, jossa todettiin että munasolu/kohdun...