Pitäisi päättää lähdenkö Kanarialle raskausviikolla 27-28 vai 28-29, vai 29-30? Onko sillä eroa raskauden kannalta? Kuinkakohan kuumassa jaksaa olla ja mitenköhän sujuu 6:n tunnin lento?
Olisi kiva kuulla kokemuksia raskaana matkustamisesta.
Ja suosituksia matkustusviikoista :)