Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Kibi

  1. K

    Hyppykiikku Pikku-Piia

    Hipsis! Ostettiin tänään Pikku-Piia merkkinen hyppykiikku ja ollaan todella pettyneitä... Poika on 5,5 kuukautta eikä meinaa mahtua, ei ole mikään lihava (pituutta 67cm ja painoa 7,5 kg)... Jotenkin todella kapean mallinen tuo onneton kiikku... Onko muilla "kokemuksia" paremmista...

Yhteistyössä