Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Juupeli

  1. J

    Painoarviot ja rv? =)

    Mulla oli rv 21+4 567g =) Potra poika tulossa :heart:
  2. J

    Onnellinen <3

    Meille tulee viides poika :heart:
  3. J

    Onko normaalia?

    Mulla on nyt viikkoja tasan 21+0 ja mulla on muutaman päivän ollu ihan kamalat kivut häpyluussa... :/ En muista muissa raskauksissa tämmöstä kipua.. Vihloo niin keleen paljon :(
  4. J

    4D ultra?!

    Kuinka moni on käyny nokia/tampere akselilta? Paljonko maksaa ja missä niitä tehdään? =)
  5. J

    Hcg arvosta...

    Eli mulla otettiin eilen hcg ja se oli 33 ja rv oli eilen 4+1, onko normaali? Rupes pelottaan että ei ole tarpeeksi koholla.. :/
  6. J

    Muita yli 50kg laihduttaneita? :/

    Olis semmonen pikku ongelma, laihdutin reilu 50kg ja maha jäi löysäksi :ashamed: Onko hyviä kiinteytys keinoja? :whistle: :snotty:
  7. J

    Täällä taas =)

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa jos vaan vielä muistatte =)
  8. J

    LUNTA!!!! :)

    Ihanaa =)
  9. J

    Sattuuko kierukan laitto?

    Siinähän se kysymys jo tulikin :/ :snotty:
  10. J

    Voin sanoa, pitkästä aikaa olevani iloinen =)

    :heart:
  11. J

    NASUTTAJA!!!!!!

    Saiks mun yv:n? Mulla oli lähetetyt täynnä, niin en tiedä onko tullu perille :wave:
  12. J

    Mitä luulette?

    Eli siis kuten melkein kaikki täällä jo tietää, että mulla menee miehen kanssa huonosti.. Ollaan siis päädytty asumuseroon, avioeroa ei vielä ainakaan haeta koska se on peruuttamatonta.. Eli nyt asiaan.. Meillä on ens kuussa hääpäivä ja varasin meille kahdestaan laivamatkan, (mies ei siis tiedä...
  13. J

    :O

    10kg tippunu jo 2½ viikossa :o
  14. J

    Täällä alkaa oleen asiat jo aika hyvin =)

    Ollaan saatu nyt selvitettyä asioita paljon ja naimisissa ollaan edelleen :) Mutta siis erilleen muutetaan hetkeks :)
  15. J

    Hengissä ollaan =)

    =)

Yhteistyössä