Mulla on nyt viikkoja tasan 21+0 ja mulla on muutaman päivän ollu ihan kamalat kivut häpyluussa... :/ En muista muissa raskauksissa tämmöstä kipua.. Vihloo niin keleen paljon :(
Eli siis kuten melkein kaikki täällä jo tietää, että mulla menee miehen kanssa huonosti.. Ollaan siis päädytty asumuseroon, avioeroa ei vielä ainakaan haeta koska se on peruuttamatonta.. Eli nyt asiaan.. Meillä on ens kuussa hääpäivä ja varasin meille kahdestaan laivamatkan, (mies ei siis tiedä...