Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä hippiina

  1. H

    Kohdunulkoinen raskaus ja ovulointi

    Osaakohan kukaan vastata, et kuinka kauan km:n jälkeen kuukautiskierto tasaantuu? Alkaako kierto alusta siitä hetkestä, kun kaikki raskaushormoni on poistunut, vai aiemmin? Voinko ovuloida, vaikka raskaushormonia on vielä kehossa? Voinko tulla raskaaksi, vaikka kaikki raskausmateriaali ei ole...
  2. H

    Kirjeenvaihtoon?

    Hei! Olisi kiva alkaa jonkun kanssa vaikka sähköpostikirjeenvaihtoon. Olen toisinaan aika yksinäinen eikä ole oikein ketään, kuka jaksaisi kuunnella arkisia asioita. Lasten lehdissä on aina kirjeenvaihtoilmoituksia, niin miksei sama toimisi aikuisillakin? Eli Moikka, oon 26-vuotias...

Yhteistyössä