Hei!
Olisi kiva alkaa jonkun kanssa vaikka sähköpostikirjeenvaihtoon. Olen toisinaan aika yksinäinen eikä ole oikein ketään, kuka jaksaisi kuunnella arkisia asioita. Lasten lehdissä on aina kirjeenvaihtoilmoituksia, niin miksei sama toimisi aikuisillakin? Eli
Moikka, oon 26-vuotias...