Muistin näköjään vielä vanhat tunnukseni ja loggaduin tänne kurkkimaan tosi tosi pitkästä aikaa... Vieläkös täältä löytyy tuttuja vai onko väki vaihtunut? Ainakin Sintturan ja Jaanuskan pongasin tuosta etusivujen kommenteista.
Hyvää kesää teille kaikille! =) :flower:
KÄykö teillä pääsiäiskukko tai -pupu tms? Mulla olis tuossa kassillinen koristeita ja vähän namujakin, mitä pitäis piilotella huomisaamuksi lasten haettavaksi.
Kaikille arvon rouvat! (siviilisäätyyn katsomatta) :flower: =)
Tuleekos siitä ilmaispäivä huomisen naisten päivän kunniaksi? Ukko reissussa. Ajattelin, että vois tutustua naisten hömppään oikein kunnolla =) Onko joku jo hankkinut kanavan?
Tulipahan tämmöinen aihe mieleen.
Itselläni on yksi ikävä läheltäpiti tilanne menneisyydessäni. Kävelin pimeässä iltavuorosta kotiin ja vastaantuleva auto pysähtyi äkkijarrutuksella kohdalleni. Aivan viime tipassa pelastauduin perääni juoksemaan lähteneiltä miehiltä.
Ennen tuota olin...
Jos miehesi antaa sinulle kalliin korun lahjaksi, mutta siinä on jotain, mistä et pidä, pyydätkö häntä vaihtamaan lahjan vai otatko tyynesti ja onnellisena vastaan? =)
Tulipahan tällaista mieleeni kysellä, että miten teidän lapset peseytyvät tai siis kuinka usein ja miten usein he vaihtavat vaatteita?
Meillä lapset pesevät kasvot, kädet, pyllyn ja hampaat joka aamu ja ilta. Suihkussa/kylvyssä/saunassa käydään 2-3 krt/vko ja hiukset pestään silloin...
Tuli mieleen missikisojen päiväkotikohtauksesta ja niistä lasten ulkoleikeistä, että onko totta tosiaan siellä etelässä musta ja märkä maa? Aika toivottomalta näytti se kuratouhu.
Onko joku katsonut? Onko hyvä? Erinomaiset arvostelut on saanut lehden mukaan.
Mies reissussa ja illalla ajattelin ottaa lasin punaviiniä tipattoman tammikuun päätyttyä ja katsella telkusta jotain viihdyttävää.
Olisin tänään ostanut lapsille uudet talvihaalarit, mutta eihän siellä enää mitään ollut. Kauheita räikeitä värejä tai sit synkistä synkempiä, tummanruskeita ja mustia. Pitänee ostaa uudet vasta ensi talvena normaalihintaan. Missä vaiheessa teidän muksuilla muuten on vaihdettu kaksiosaisiin...