tuo nuorimmainenkin (jonka odotusta täällä pinoiltiin) menee syksyllä eskariin..
neiti täyttää kohta 13v ja on huomattavasti tasaisempi kuin muutama vuosi sitten kun eroin heidän isästään.. D-mies on 4 luokalla ja vaikka ei puhu niin ääntää ja viittoo kaikki kirjaimet. ja pärjää muutenkin...
oli tämäkin =)
leppoisa aamu, shoppailua tyttären kanssa (ja pientä hemmottelua hänelle) vähän ompeluhommia ja kohta juustoja
pienet on ilot tällä mammalla :heart: