Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä D-mamma

  1. D-mamma

    Nuorempi mies

    Oliks täällä muuten muita joilla on itseään nuorempi mies?
  2. D-mamma

    Kankku on kuin palvikinkku

    tänään sain tikit pois ja aika jännän näköinen toi reiden sivu..
  3. D-mamma

    Mun perhe-sarja

    jokos tää on täällä puitu? Mun Perhe: "Hyvä veli" - YouTube
  4. D-mamma

    Ensi tiistaina Jorviin leikattavaks

    jee.. 3 vuotta kestänyt tajuton kipu lonkassa toivottavasti jää sinne
  5. D-mamma

    Lonkan tähystysleikkaus

    löytyykö täältä ketään jolle olisi moinen operaatio tehty?
  6. D-mamma

    Kuinka pudotetaan äiti takas maan pinnalle?

    sanotaan ettei kannata enää antaa puheterapiaa kohta 11v puhumattomalle pojalle.. näin ihania uutisia olen sulatellut koko päivän
  7. D-mamma

    Lääkäri soittaa keskiviikkona

    voi kun menis aika nopeeta, ke on lääkärin soittoaika enkä millään jaksais odottaa.. reilut 6v syöpäklinikan kirjoilla jo eikä loppua näy
  8. D-mamma

    Ihanaa kun lapset kasvaa <3

    tuo nuorimmainenkin (jonka odotusta täällä pinoiltiin) menee syksyllä eskariin.. neiti täyttää kohta 13v ja on huomattavasti tasaisempi kuin muutama vuosi sitten kun eroin heidän isästään.. D-mies on 4 luokalla ja vaikka ei puhu niin ääntää ja viittoo kaikki kirjaimet. ja pärjää muutenkin...
  9. D-mamma

    Hei, mä eroon taas :(

    maanantaina pitäis paperit laittaa maistraattiin ja tiistaina tulee välittäjä arvioimaan talon.. tästä se lähtee taas, rauhallinen elo 3 lapsen kanssa
  10. D-mamma

    D-mamma kaipaa tylsää elämää

    alkaa tää vuoristorata riittää-ei vanha jaksa enää tätä draamaa :'(
  11. D-mamma

    meidän vauva <3

  12. D-mamma

    Kelan hakemukset valmiina

    jeee.. allekirjoitusta ja kirjekuorta vailla valmiina parhaalle ystävälleni Kelalle tehty hakemukset :saint:
  13. D-mamma

    Jospa pakkais pojan repun valmiiks

    nyt illalla,ettei aamulla tarvii paniikissa etsiä tarvittavia kamoja-kesäkoulu kutsuu vemppaa :)
  14. D-mamma

    Fantastisen upea päivä

    oli tämäkin =) leppoisa aamu, shoppailua tyttären kanssa (ja pientä hemmottelua hänelle) vähän ompeluhommia ja kohta juustoja pienet on ilot tällä mammalla :heart:
  15. D-mamma

    Kappas,täällä on taas uudistettu sivuja :D

    vieläkö tökkii??

Yhteistyössä