Hakutulokset

  1. T

    Tuhmemman miehen fantasia...

    Pitäis kirjoittaa joskus toinen, kun vaan ehtisi.
  2. T

    Kakkonen vai ykkönen?

    Mitäs miehesi pitää ajatuksesta?
  3. T

    Tylsä iltapäivä

    Aika kiihkeää tekstiä, varsinkin jos on naisen näppäilemää. :p
  4. T

    Tuhmemman miehen fantasia...

    Kiitos taas kehuista. Kannattaa ehdottomasti kirjoittaa, jos mieli tekee ja on intoa. Hyviä kertomuksia ei ole koskaan liikaa. Ja jos teksti menee liian rankaksi tälle palstalle onhan noita muitakin julkaisu tapoja. Itsekkin julkaisin tämän, myös herkku.net:in kautta. Siellä ei sensuroida...
  5. T

    Tuhmemman miehen fantasia...

    Kiitos ja kumarrus, vaikka onkin kirjoitettu juuri pitkän aikaa sitten B)
  6. T

    lisää peppua...

    Kokeile juottaa miehesi hiukan humalaan, tänään taitaisi olla otollinen päivä sille :) Eiköhän ne estot siitä karise.
  7. T

    peppu vai rinnat?

    epävastaus: tuhmat ajatukset
  8. T

    oonko outo äiti kun tykkään p.eppus.ek.sistä?

    Hyvä lämmittely, venyttely, ihan niinkuin urheilussa :D
  9. T

    Vanhemman miehen rakasteltavana

    Jep, uskon että miehesi on oikein halukas rasvaamaan selkäsi :p Olisi varmaan moni muukin :D
  10. T

    Mä oon jossain kevätkiimassa

    Tätä on liikkeellä kevät sen tekee B)
  11. T

    Vanhemman miehen rakasteltavana

    Todella nautinnollinen tarina, parhaimmasta päästä täällä olevista. Varsinkin kuvaukset omista ajatuksista tilanteissa olivat sytyttäviä :flower: Yritin olla kommentissani objektiivinen vaikka tarinan tapahtumat, ovat henkilökohtaisella tasolla todella mieleeni :p
  12. T

    Tuhmemman miehen fantasia...

    \ Mitenkähän tähän kommenttiin pitäisi suhtautua :/ T:Tuhmempi_mies
  13. T

    Miehen fantasiat

    \ Komppaan :) yksi fantasioistani
  14. T

    Mitä haluaisit, mutta et saa?

    \ Hoikka kroppa hakkaa mielestäni isot rinnat 600-0. Eivätkä rintasi edes ole pienet vaan normaalikokoiset. Ole ylpeä kropastasi. Niin ja minun salainen perversioni, jota en saa on naisen suihkunraikkaan pepun nuoleminen :p Ehdoton edellytys olisi kuitenkin, että nainen myös haluaisi sitä ja...
  15. T

    Tuhmemman miehen fantasia...

    Nöyrimmät kiitokset taas kehuista ja kukista :) , mutta vielä on varaa parantaa. Tuntui aihe kolahtavan ainakin joillekin :b Olispa vain aikaa kirjoittaa lisää. *Huokaa* T:Tuhmempi mies

Yhteistyössä