Hakutulokset

  1. L

    Atooppinen ihottuma?

    Kuvailtaa minkänäköistä on atooppinen ihottuma. Meillä pojalla 4kk ensin karkeita kuivia kohtia kasvoissa ja reisissä sekä käsissä. Muuttuivat punakoiksi ja reisissä iho paksuni lisäksi. Ihottuma on kuin pienenpientä näppyryyhkää ja rasvaamalla ne yksittäiset näpyt häviää, jää vain punoitus...
  2. L

    Kilot pinoon viikko 20

    Viime viikko meni hyvin, suorastaan loistavasti. Tuloksena -1,8kg. Olin kyllä hyvin tiukkana mutta viikkoon mahtui myös herkkuja sopivasti. Eihän sitä tiedä vaikka mahtuisi vielä kesällä siihen mekkoon, joka on odottanut käyttäjänsä hoikempia päiviä!
  3. L

    kilopino vk 14

    Taas on viikko takana ja on aika ilmoittaa tulos. Plussatuloksen jälkeen olo oli masentunut, mutta viime viikko sujui mahtavasti. Tuloksena -900g. Nyt kokonaispudotus on 9kg. Matkaa on edessä vielä hurjasti mutta päättäväisesti teen sen mitä olen ajatellut.
  4. L

    Miten tekisin?

    Olen laihduttanut tammikuun alusta asti hyvällä vauhdilla. Kiloja on pudonnut 8. Huomenna mieheni tarjoaa minulle lounaan ulkona hääpäivämme kunniaksi ja hän antaa minun valita paikan. Eli unohdanko vähäksi aikaa laihduttamisen ja nautin hyvällä ruokahalulla lounaan laskematta kaloreita vai...
  5. L

    Millaisia jälkiruokia tarjoatte?

    Tarkoitan lähinnä ihan arkipäivinä. On kiva joskus yllättää koulusta palaavat lapset ja töistä tuleva mies jälkkärillä. Mitä jälkkäreitä tarjoatte? Kertokaa ideoita.
  6. L

    JOULULAATIKOIDEN MAUSTAMINEN

    Kertokaa millä tavalla höystätte ja maustatte kaupasta ostettuja porkkana- ja lanttulaatikoita? Ajattelin itse tänä vuonna ostaa valmiit laatikot mutta olen kuullut että niitä kannattaa lisämaustaa. Onko kellään vinkkejä?
  7. L

    Synttärikakku

    Pojan 5-vuotissynttärit lähestyy ja pitäsi kakku tehdä mut kun haluaisin tehdä jotain vaihtelua siihen perinteiseen kermakakkuun. Kertokaa mitä te teette! Kaikki vinkit myös muista tarjottavista ovat tervetulleita.

Yhteistyössä