Hakutulokset

  1. O

    Äidit Satakunnasta pinoon...

    Porissa asuu siis perhe, jossa lapsia kolme: tyttö -00, poika -02 ja poika -05.
  2. O

    jauheliha-spagettivuoka... ohjeita???

    hmmm.... kuulostaa aika suolaiselta tuo peppi-pitkätossun ohje.. itse en ainakaan kokonaisen lihaliemikuution lisäksi laittaisi suolaa.. varsinkin jos lapsille tarjotaan. muuten varmasti herkullista! Teen itse jauheliha-makaronivuokaa milloin mitenkin. pääperiaate se, että keitän makaronit ja...
  3. O

    Miten saisi 1v8kk syömään kotona?

    meillä samanikäinen lapsi syö pääsääntöisesti itse ja välillä pyytää monta kertaa lisää.. koskaan ei olla "pakotettu" syömään (siis kun on osannut itse syödä) vaan periaate on ollut se, että ruokaa tarjotaan ja lapsi syö mitä syö.. keitetyt perunat + jokin kastike on meillä takuuvarma ruoka...
  4. O

    Pori!

    Täällä äiti vm78. lapset syntyneet myös 2000, 2002 ja 2005. asuinpaikkana hyvelänviiki.. kotona ollaan päivisin..
  5. O

    Seisomalauta

    meillä on ollut seisomalauta käytössä 4v pojalla välillä pitkillä kävelymatkoilla. on ollut kiinni sekä vaunuissa että rattaissa. yleensä se otetaan vain varalta mukaan ja käyttöön siinä vaiheessa kun poika väsähtää.. huonointa siinä on mielestäni se että rattaita/vaunuja joutuu työntämään aika...
  6. O

    sisaristuin

    meillä oli sisaristuin käytössä kun esikoinen oli 2v ja vauva matkusti vaunuissa.. tuolloin oli kevättalvi, eikä seisomalauta tosiaan olis lumessa ja sohjossa oikein kulkenu. ja muutenkin meidän 2v kyllä istui siinä kiltisti, mutta ei varmaan olis jaksanu seisomalaudalla aina seistä. nyt...
  7. O

    Äitejä vm -78?

    \ Nímimerkin perusteella villi arvaus... Kuuluuko Yö levyhyllyyn? :D joo, ehdottomasti.. siitä tosiaan nimimerkki..
  8. O

    Näinkö helposti se käy?

    meidän kuopus 1v8kk ei ole koskaan käyttänyt tuttia. ei vaan pienenä vauvana ollenkaan huolinut. silloin se tuntui välillä rasittavalta kun itse olin sitten tuttina=vauvan piti aina nukahtaa tissi suussa. eikä lohdutukseksi kelvannu oikein muu kuin tissi.. mutta myöhemmin oli tietysti helppoa...
  9. O

    Äitejä vm -78?

    minä olen kans syntyny -78.. Lapsia on kolme: tyttö -00, pojat -02 ja -05 Porissa asutaan.
  10. O

    vaatteiden nimikointi?

    käytän nimikointiin tekstiileille tarkoitettua kuulakärkikynää. kestää hyvin konepesun. nimen kirjoitan yleensä pesulappuun. en kyllä muista mistä olen kynän ostanut, on useamman vuoden vanha..
  11. O

    tissittely ja lopetus

    riippuu tosiaan lapsesta, kauanko imetystä jatkuu. itse imetin esikoista 3,5kk, keskimmäistä 8kk ja kuopusta 1v 5kk. nuorimman lapsen kohdalla itsellä oli kyllä haikea olo kun tisuttelu loppui.. imetyksen lopettaminen on kiinni niin monesta asiasta. lapselle voi tulla kausi, jolloin vain...
  12. O

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    kivasti sointuvat nuo nimet yhteen.. tänne kirjottaneilla on monilla erikoisia lasten nimiä. meillä aika tavalliset: Emmi Maria s.2000 Joona Juhani s.2002 ja Valtteri Johannes s.2005 sori, sattui pikku moka ja viesti tuli monta kertaa.. :attn: <br><br>
  13. O

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    kivasti sointuvat nuo nimet yhteen.. tänne kirjottaneilla on monilla erikoisia lasten nimiä. meillä aika tavalliset: Emmi Maria s.2000 Joona Juhani s.2002 ja Valtteri Johannes s.2005
  14. O

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    kivasti sointuvat nuo nimet yhteen.. tänne kirjottaneilla on monilla erikoisia lasten nimiä. meillä aika tavalliset: Emmi Maria s.2000 Joona Juhani s.2002 ja Valtteri Johannes s.2005
  15. O

    Vaippa vuotaa

    meillä on kolme lasta, nuorin (1v 7kk) vielä vaippaiässä. nykyään käytetään liberon teippi- ja housuvaippoja, eikä vuotoja juuri tule. ollaan oltu liberon vaippoihin tosi tyytyväisiä. ovat mielestäni kehittyneetkin paljon viime vuosina..

Yhteistyössä