Hakutulokset

1. K

Mua suututtaa kun kaikilla on joku kommentti mun ja avon ikäerosta

niin no jokanen pari on aikanaan eläny tuon vaiheen. ku se arki koittaa ja lapset syntyy. tarvitaan siinä paljonki yhteistä, muutakin kun hauskat vitsit, että se suhde kestää. kriisejä tulee jokaseen suhteeseen tuossa vaiheesa. niihinkin joilla on lähtökohtasin paremmat edellytykset toimia kuin...
  2. K

Mua suututtaa kun kaikilla on joku kommentti mun ja avon ikäerosta

niin no, kyllähän teidän on täytynyt olla varautuneita siihen että ihmiset kyseenalaistaa sen, onko teillä loppujen lopuksi pidemmän päälle mitään yhteistä ja kuinka erilaisessa elämätilanteessa ootte. rehellisesti sanottuna jos mun tytär olisi lesbo, ei se olisi mikään juttu, mutta jos...
  3. K

Mies jäi kiinni pettämisestä, miten toimin? Haluan erota ehdottomasti.

no minä en ainakaan noin pitkää suhdetta vois ikinä anteeks antaa. yhden yön hairahduksen ehkä. soita sekä kelaan että soskuun. kysy asuntoa, voit saada sellaisen nopeastikin, kun on erotilanne. miten teillä huonekalut asiat, onko sulla mitään? sosku varmasti auttaa hankinnoissa jos sinä oot...
  4. K

broilerin ohut filee, viim. käyttöpäivä 30.1. Voiko syödä?

no en söisi. oon todellalla tarkka päiväyksistä ja varsinkin lihan suhteen
  5. K

En ole 100varma tulevan lapseni isästä :(

no on kyllä molemmila miehillä oikeus tietää totuus jos lapsi on exän. ja varisnkin lapsella on oikeus tietää kuka on isänsä. lapsi on ihan syytön siihen että sä et osaa pitää pöksyjä jalassa
  6. K

Onkohan ihan normaalia, että 5lk. tyttö vielä leikkii 5lk. pojan kanssa?

ap pelkää saavansa ylipainoisen miniän.
  7. K

mua jotenkin häiritsee tää kommentti. siis jos kyse olis tykkäämisestä ja "seurustelusta" niin sekö olis ok. mutta tuon iköset ei voi olla yhdessä ihan vaan ystävinä. hyvänen aika lapsista kyse
  8. K

Suomen maine huonontunut maailmalla

sitähän suomi onkin. sen näkee tässäkin metelissä mikä on noussut kun presidentti ehdokaana on homo. voi kuinka moni facessakin meosaa että pakko äänestää niinistöä vaikka arvot ei yhteen käykän ollekaan. ihan vaan siksi ettei presidentiksi tule homoa. suomi on suvaitsematon ja ahdasmielinen...
  9. K

no miks ei olis? mun paras kaveri oli myös poika tossa iässä. pitäskö sitä kaveri jättää sukupuolen takia?
  10. K

Ymmärtääkö miehenne alkuraskauden jatkuvan pahoinvointinne, väsymyksenne jne?

no on ymmärtäny pakostaki ku viikkokaudet molemmeilla kerroilla oksensin kaiken mitä sisään sain menemään
  11. K

Jee, mä olen laihtunut! Enää 10 kg tavoitteeseen:) Mites muilla?

pudotusta takana 8kg. 20kg vielä pudotettavana
  12. K

Olisitko pettynyt jos miehesi olisi suostunut vain yhteen lapseen?

olisin ollut tosi pettynyt ja olis kyllä ollu iso kriisin paikka meidän suhteessa. en missään nimessä halunnut että lapsemme olisi ainut lapsi. meillä kaksi lasta ja se riittää meille. tuola ne 4v ja 2v yhdessä nytkin leikkivät huoneessaan. mulla on useampi sisarus ja mun mielestä olisi tosi...
  13. K

Kotiäideille kysymys

no en taida tuntea tuollaista ihmistä, ainakaan kovin läheisesti. mun ystävät on kotiäitejä tai ainakin haluaisivat olla mutta olosuhteet on pakottaneet töihin. tuskin mulla olis mitään yhteistä ihmiese kanssa joka paheksuis mun elämäntapaa ja tapaa kasvattaa lapset :O
  14. K

Kuinka moni teistä ottaa lapsensa mukaan kauppareissuille?

jos isompaan kauppaan mennään niin mennään aina koko perhe. mulla ei oo ajokorttia ja haluan itsekin sinne kauppaan. niimpä mennään kaikki; minä, mies ja lapset 4v ja 2v. lähikaupassa sitten mies käy yksin tai minä kävellen lasten kanssa päivällä. ihan vauvasta asti ovat lapset meidän mukana...
  15. K

9 vuotias kysyi että mitä tarkoittaa NAI

eikö 9-vuotiaalle olis voinu antaa jo vähän muunlaisenkin vastauksen. ei lapsille pidä mennä valetelemaan.. olisit nyt ainakin sanonut että on aikuisten juttuja ettei mene tuota koulussa laulamaan
  16. K

Onko muita jotka eivät ikinä

kyllä niitä kunnon miehiä on. katselet vaan uusin silmin kun tästä erosta yli pääset. unohtakaahan naiset se pahojenpoikien ihannoiminen. tavallinen kiltti mies on paljon mielenkiintosempi ja enenn kaikkea luotettavampi ja turvallisempi
  17. K

Mitä teillä on (ollut) päivälliseksi tänään?

makaronilaatikkoa tein perheelle. ite en syönyt sitä kun tässä olis tarkotus saada painoa alas. kanaa ja aksviksia söin ite. mies ja lapset toivoi tuota makaronilaatikkoa :)
  18. K

Uusi palstalainen

minäkin nyt mustana :) harmaana olen vastaillut joskus ja paljon olen kyllä palstaa seuraillut. äskein rekisteröidyin :)
  19. K

miksi mua hävettää antaa lahjoja?

mulla ollu joskus vähä samaa. ei tosin enää. itseluottamusta vaan siihen. muista että lahjan saajan on aina kiva saada lahja ja sinä oot se jonka sen antaa. ihan hyvillä mielin voit lahjan antaa, äläkä turhia mieti onk tyhmä lahja. ei varmasti ole, lahjan antaminen on aina niin kaunis ele, että...

Yhteistyössä