Hakutulokset

1. S

Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

Lueskelen tätä kyllä päivittäin, mutta olen todella huono kirjoittamaan tänne.. :D Itselläni oli myös pyörtymistä tuossa jouluviikolla.. En meinannut sängystä päästä ylös.. Ainakun meinasin nousta ylös, päässä pyöri niin kovin et ihan sumeni ja kaaduin sänkyyn.. Mieheni piti auttaa minut...
  2. S

Haluista olette nyt puhunut.. Itselläni vaihtelee kovin usein.. Voi mennä viikko tai 2 etten halua yhtään.. Ja sitten taas voi olla että monena päivänä peräkkäin ja voi monesti päivässä. :o Että onneksi vaihtelee näinkin usein ettei miehen tarvitse "kärsiä". :D Paino Itselläni ei ole...
  3. S

Jos joku mut vois listalle pistää :) Susseli90, 21 v, esikoinen, TYKS.. Tänään käyty ultrassa ja rv 12+1 LA on 19.7 näillänäkymin :)
  4. S

Heinäkuu 2012

Hei, itse olen plussannut 28.11.2011 ja tällä hetkellä olen rv 12+1. LA olisi näillä näkymin 19.7.2012, olin tänään ultrassa ja se oli aika jännittävää.. Olisin voinut sitä katsella vaikka koko päivän, mutta näen uudelleen 2kk päästä.. Kaikki oli ihan hyvin siellä.. Haluaisin...

Yhteistyössä