Hakutulokset

  1. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Littlestar, samassa veneessä oltiin hyvin samoihin aikoihin :) Varhaisultrassa käyty ja pikkuinen 6mm kaveri siellä näkyi ihan oikeassa paikassa ja sydän sykki :heart: Kyllä helpotti! Kuukautisten mukaan viikkoja pitäisi olla 7+1, mutta gyne sanoi koon mukaan viikkoja olevan 6+3, mikä on...
  2. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Pikainen kysymys kun itselläkin on tämä huono olo lisääntynyt. Vielä ei ole mitään tullut ylös, mutta on kyllä tosi ikävä olo. Kysymys siis: onko kukaan kokeillut Rennietä tai muuta käsikauppalääkettä tähän huonoon oloon? Voiko Rennietä edes käyttää raskaana..? Panadolia kai voi...
  3. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Moikka! Kertomisesta: Kamalasti haluaisin kertoa omille vanhemmilleni, sisaruksille sekä isovanhemmilleni ja läheisille ystäville. Työpaikalla hieman pelkään että joku huomaa raskauden sillä yrityksessä on juuri alkamassa YT:t ja pelkään että raskauteni vaikuttaisi asiaan jotenkin (vaikka ei...
  4. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Tillu79, peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menee kuitenkin hyvin ja tuo oli vain joku vaaraton juttu! Monia epäileväisiä on matkassa. Toivotaan, että kaikilla kuitenkin kaikki sujuu niinkuin toivotaan. Yritän itse ainakin miettiä, että suurin osa raskauksista on kuitenkin ihan...
  5. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    pähkynä, kiitos kokemuksistasi! :) Varasin nyt Femedaan alkuraskauden ultran 20.1. Fredrikasta olin lukenut hyvää, mutta häntä ei ollut saatavilla, joten menen nyt toiselle lääkärille, toivotaan että hän on hyvä myös. Ajanvaraus sanoi että hintaa tuolle tulisi n. 120e (ja kelakorvauksen saa jos...
  6. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Huomenta! Vaniljainen, kiitos kivoista sanoista :) salamanteri85, tsemppiä ahdistuksen kanssa! Toivotaan että ultrasta tulee hyviä uutisia. Soittelin äsken neuvolaan ja tosi ihana terveydenhoitaja varasi mulle onnittelujen jälkeen neuvola-ajan 25.1. Ultraan pääsee kuulemma nykyään jo...
  7. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Kiva kuulla kaikkien tuntemuksia ja oloja :) En varmaan itse lähde tuonne Facebookiin vaan jään vain tänne juttelemaan jos kaikki vain jatkuu hyvin. En vielä myöskään taikauskoudeltani uskalla ilmoittautua tuonne ketjun alkuun listattavaksi, odotetaan siihen np-ultraan :) Tämä päivä on...
  8. K

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

    Hei kaikki! Täällä yksi uusi, eilen plussannut :) Aloitimme yrittämisen marraskuussa, jolloin en bongannut ovista testeillä lainkaan, mutta joulukuun ovistikutus tuotti tulosta :) Olin jo marraskuun kuukautisten alkamisaikaan epäillyt että olisin raskaana (outojen oireiden vuoksi), mutta...

Yhteistyössä